کد خبر: 437410
تاریخ انتشار :

انتقال تحصیلی فریدون از گیلان به تهران تخلف نبوده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد قمی رئیس کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون دستیار ویژه سابق و برادر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور ، گفت: گزارشی که ما به آقای زاهدی رئیس کمیسیون آموزش داده‌ایم نسبت به گزارش آقای سیدجواد ابطحی، دیگر عضو کمیته ارجحیت دارد؛ چراکه گزارش ما از طرف دو نفر ـ بنده و آقای خانلری ـ و گزارش آقای ابطحی از طرف یک نفر ارائه شده است.
به گزارش نامه نیوز، وی درباره نظر رئیس کمیسیون آموزش مبنی بر بررسی هر دو گزارش ادامه داد: چون خط فکری آقای زاهدی به خط فکری آقای ابطحی نزدیک‌تر است، عنوان می‌کند که گزارش ایشان هم مورد بررسی قرار گیرد.
قمی در ادامه گفت: طبق نتیجه بررسی‌های ما مدرک تحصیلی آقای حسین فریدون تأیید می‌شود، چراکه یک ایراد به مدرک ایشان موضوع معدلش بود که به‌واسطه درصد جانبازی‌اش حل می‌شود و یک ایراد دیگر هم نحوه انتقالش از دانشگاه گیلان به تهران بود که آن هم چون دستیار آقای رئیس‌جمهور بوده است، مشکلی ندارد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا در قانون، بندی درباره اضافه شدن به معدل جانبازان و انتقال مدیران دولتی دانشجو از شهری به شهر دیگر وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: قانون که همه جا اجرا نمی‌شود، بالاخره یک استثنائاتی هم دارد؛ چون سمت دولتی آقای فریدون مهم بوده است، پس بنابراین انتقال او از دانشگاه گیلان به دانشگاه شهید بهشتی مجاز بوده است.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها