کد خبر: 438294
تاریخ انتشار :

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی: دیپلماسی اقتصادی جلوتر از دیپلماسی سیاسی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی اولویت دارد و اگر از این ابزار بخوبی استفاده کنیم به تولید و اشتغال کشور کمک می شود.
به گزارش نامه نیوز، داود محمدی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی نیروگاه ۴ مگاواتی مقیاس کوچک در شهر خاکعلی قزوین اظهارداشت: قزوین با داشتن موقعیت بسیار مناسب جغرافیایی و ارتباط نزدیک با پایتخت و داشتن دشتی حاصلخیز و شهرک های صنعتی متعدد از جذابیت های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
وی افزود: با وجود زیرساختهای متعدد در این منطقه و مدیرانی همسو شرایط برای حضور سرمایه گذار مساعد است و می توانیم ظرفیت های مغفول مانده را فعال کنیم.
محمدی تصریح کرد: امروز باید بپذیریم دیپلماسی اقتصادی از دیپلماسی سیاسی قویتر است و در اولویت قرار دارد و ما هم باید برای رونق تولید و اشتغال از این ظرفیت برای شکوفایی بخش های صنعتی و اقتصادی خود بخوبی استفاده کنیم.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: روان سازی صدور مجوزها و کاهش فرایندهای سرمایه گذاری می تواند انگیزه متقاضیان برای حضور در قزوین را بیشتر کند.
محمدی اظهارداشت: توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه و مسلمان در سالهای اخیر فرصتی مناسب برای ما ایجاد کرده تا نسبت به افزایش صادرات اقدام کنیم.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها