کد خبر: 438850
تاریخ انتشار :

گودرزی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم؛ دانشگاه نباید سیاسی باشد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عباس گودرزی در موافقت با منصور غلامی به مهم بودن نوع نگاه و جهت گیری اشاره کرد و گفت: ادبیات غلامی نشان می دهد که او فرزند انقلاب است.
به گزارش نامه نیوز: نماینده اصولگرای لرستان افزود: اگر دانشگاه معتقد به مبانی دینی و اصالت های میهنی و برخوردار از احساس مسئولیت باشد می تواند دانشجویان را نیز به فکر و حرکت وادار کند.
به گفته او ، ورود تفکر انقلاب در هر جا مشکلات را حل کرده است.
گودرزی با اشاره به بیانات رهبری در مورد اینکه دانشگاه مرکز علم است، گفت: اینکه برای اقتصاد مقاومتی جلسه برگزار می کنیم کافی نیست و این گره را باید یک وزیر انقلابی باز کند.
موافق غلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه نباید سیاسی باشد، گفت: ویژگی خوب غلامی این است که اهل استفاده از همه ظرفیت ها است. دانشگاه نباید سیاست زده باشد .
وی در ادامه گفت: چپ و راست اگر دغدغه کشور را دارند باید با رای اعتماد به وزیر مومن و معتقد به مبانی انتخاب مشکلات و خلع های کشور را با کمک دانشگاه ها رفع کنند. سوابق غلامی نشان می دهد که در کنار علم و اخلاق ، مدیریت خوبی در یکی از دانشگاه های کشور داشته اند. صد البته حمایت ما از دکتر غلامی بر اساس گذشته او است و امیدواریم در آینده نیز منویات رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهد.
او تنها کسی است که از اساتید و نخبگان دانشگاه حمایت می کند و برای اسلامی شدن دانشگاه ها با مسولین جلسه می گذارد. او اهل تعامل و تحمل است. به مسایل عملی کشور اهمیت می دهد و علی رغم محدودیت های مالی پژوهش را رها نکرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها