کد خبر: 439809
تاریخ انتشار :

میرزایی: شیوه رفتار با رئیس دولت اصلاحات جای سئوال دارد / تداوم اين رفتار نشان مي دهد كه ختم برخي از مشكلات در كشور ما دچار اشكال اساسي است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جلال ميرزايي نماينده مردم ايلام در نطق ميان دستور خود گفت: اظهارات برخي از فعالان سياسي در داخل كشور در ايجاد تشكيك در خصوص فايده برجام و تاكيد آنها بر عدم اعتماد به دولت هاي خارجي جاي تامل دارد. انتظار اين است که چالش ناشي از دولت آمريكا را تبديل به فرصت ملي كنيم. اینکه منافع ملي را مدنظر قرار ندهيم و صرفا به عكس العمل هاي غيرهوشمندانه روي بياوريم، اشتباه است. راه مقابله سردادن شعار نيست.
به گزارش نامه نیوز، ميرزايي گريزي به وضعيت رئيس دولت اصلاحات زد و تأكيد كرد: در حالي از انسجام و حفظ وحدت سخن به ميان مي آوريم كه شيوه رفتار با رئيس دولت اصلاحات جاي سئوال دارد. برخي اين سئوال را مطرح مي كنند که چرا با شخصيتي كه فعاليتش در چارچوب قانون بوده است و هميشه مردم را به حضور حداكثري در انتخابات دعوت نموده است، اينگونه رفتار مي شود؟
ميرزايي با صراحت خاصي گفت: ‌تداوم اين رفتار نشان مي دهد كه ختم برخي از مشكلات در كشور ما دچار اشكال اساسي است. ما نيازمند ساز و كار مناسب براي حل برخي از پرونده ها هستيم نه اينكه آنها را طولاني كنيم كه مجبور شويم به خاطر اين مسائل هزينه گزافي بدهيم.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها