کد خبر: 442355
تاریخ انتشار :

وزیر کار پیش‌بینی کرد: بهبود وضع اشتغال کشور تا دو سال و نیم آینده

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی ربیعی عصر شنبه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی کارگران شهرستان تویسرکان، اظهار داشت: ایجاد ورزشگاه های کارگران سبب کمک به سلامت جامعه کارگری، نشاط این عزیزان و بهره وری بیشتر در کار می شود.
به گزارش نامه نیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: دولت یازدهم در شرایطی وارد کار شد که کشور دچار رکود و فقدان سرمایه ها بود و اکنون باید جوانانی را هم که وارد بازار کار می شوند، پاسخ گو باشیم.
ربیعی با اشاره به برنامه ریزی های کلان دولت در راستای ایجاد اشتغال و تسهیلات ارزان قیمت درنظر گرفته شده گفت: تا دوسال و نیم آینده وضع اشتغال را بهبود می بخشیم.
وی با تأکید بر اینکه زمینه برای سرمایه گذاری های بزرگ و کار در روستاها و شهرهای کوچک با ارائه تسهیلات ارزان قیمت فراهم شده است، گفت: سعی داریم در بخش های درمانی هم در خدمت جامعه باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه تلاش های نماینده مردم و فرماندار تویسرکان قابل تقدیر است، گفت: در پروژه های اشتغال زا سهم تویسرکان را در خور توجه می‌بینیم تا پاسخگوی بیکاری شهرستان باشد.
وی عنوان کرد: سعی داریم تا سفرهای آتی و دوره های مختلف دستاوردهایی داشته باشیم و آنرا اعلام کنیم.
ربیعی با بیان اینکه افتتاح ورزشگاه کارگران تویسرکان با ۲ میلیارد تومان اعتبار انجام شد، گفت: ساخت این ورزشگاه می تواند در بالابردن روحیه نشاط جامعه کارگری شهرستان مؤثر باشد.
وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تأکید کرد: هیچ خدمت بالاتر از این نیست که سفره یک کارگر رنگین تر شود.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها