کد خبر: 446501
تاریخ انتشار :

ری شهری در پیام تبریک به سردار سلیمانی: جریان تکفیری به اهداف شوم خود دست نمی رسد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، متن نامه آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری خطاب به سردار سلیمانی بدین شرح است:
پیروزی‌های درخشان جبهه مقاومت را در پرتو هدایت‌های شجاعانه و خردمندانه حضرت‌عالی، به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان و نیز هم‌رزمان فداکارتان، مجاهدان عراقی، سوری، حزب‌الله لبنان و رزمندگان فاطمی و زینبی تبریک می‌گویم.
در توان این حقیر نیست که از مجاهدت‌های خالصانه حضرت‌عالی و هم‌رزمانتان تشکر کنم ولی با شنیدن پیام مسرت‌بخش شما خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر آن شدم که هدیه‌ای از گنجینه ارزشمند علوی تقدیم رزمندگان جبهه مقاومت و خاندان مکرّم شهیدان نمایم.
این گفته نغز پیشگویی تحقق‌یافته مولا و مقتدایمان امیر مؤمنان (ع) و امام مجاهدان است که خطاب به تکفیریان معاصر خود فرمود:
أشهَدُ لَقَد أخبَرَنِی النَّبِی الصّادِقُ عَنِ الروح‌الامین عَن رَبِّ العالَمینَ أنَّهُ لا یَخرُجُ عَلَینا مِنکُم فِرقَةٌ ـ قَلَّت أو کَثُرَت إلیٰ یَومِ القِیامَةِ ـ إلّا جَعَلَ الله حَتفَها عَلیٰ أیدینا، وأنَّ أفضَلَ الجِهادِ جِهادُکُم، وأفضَلَ الشُّهَداءِ مَن قَتَلتُموهُ، وأفضَلَ المُجاهِدینَ مَن قَتَلَکُم؛ فَاعمَلوا ما أنتُم عامِلونَ، فَیَومَ القِیامَةِ یَخسَرُ المُبطِلونَ، و (لِّکلِّ نَبَإٍ مُّسْتَقَرٌّ وَسَوْفَ تَعْلَمُونَ).
گواهی می‌دهم که پیامبر راست‌گو از روح‌الامین و او از پروردگار جهانیان، مرا خبر داد که تا روز قیامت، هیچ گروهی از شما، خواه کم‌شمار و خواه پرشمار، بر ما نمی‌شورد، مگر آنکه خداوند خونش را به دست ما بریزد. همانا جهاد با شما، برترین جهاد است، و والاترین شهیدان، شهیدان در پیکار با شما، و برترین مجاهدان، پیکارگران با شما هستند. پس هر چه می‌کنید، بکنید، که در روز قیامت، باطل‌گرایان زیان می‌کنند و (به‌زودی خواهید دانست که برای هر خبری، زمانی معین است).
این سخن نورانی به چند پیام مهم اشاره دارد:
1 ـ فتنه اخیر جریان تکفیری و پدیدآورندگان خبیث آن، اولین و آخرین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی نیست. از این‌رو، تداوم هشیاری نیروهای مقاومت ضروری است.
2 ـ جریان تکفیری، بزرگ‌ترین خطر مستمر و نهفته در مقابل اسلام ناب محمدی است. از این‌رو مدافعان حرم برترین مجاهدان، و شهدای آنان با فضیلت‌ترین شهیدان تاریخ‌اند.
3 ـ افتخار رویارویی با این فتنه کور و کامیابی در سرکوبی آن، تنها نصیب مجاهدان راستین ولایتمدار است و مدعیان دروغین غربی و اذناب آنان را سهمی از آن نیست.
در پایان، توجه همگان را به این بشارت شادی‌آفرین امیر مؤمنان(ع) جلب می‌کنم که جریان تکفیری هیچ‌گاه به اهداف شوم و خطرناک خود دست نخواهد یافت.
از خداوند منان توفیق روزافزون حضرت‌عالی و همه مجاهدان جبههٔ مقاومت را در جهت زمینه‌سازی برای حکومت جهانی اسلام به رهبری امام مهدی(عج) خواستارم.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها