کد خبر: 446934
تاریخ انتشار :

دستگیری چند نفر از هواداران گروه ضد انقلاب "ری‌استارت" در کرج

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سیدیوسف مولایی در نشست با روسای دانشگاه‌های استان البرز که عصر امروز در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه اساس 16 آذر ضداستکباری است، اظهار داشت: متاسفانه بعد از مدتی به ویژه از دهه 70 به این طرف با نفوذ دشمن، این روز برعکس شد و در برخی جاها به نفع استکبار شعار داده شد.
به گزارش نامه نیوز فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در امسال هم دشمن فعالیت خود را برای 16 آذر آغاز کرده و با مباحث خدماتی وارد شده است، ادامه داد: این امر در شبکه‌های اجتماعی توصیه می‌شود ولی باید به گونه‌ای عمل شود که حساسیت ایجاد نشود.
وی با اشاره به گروه "ری‌استارت"، گفت: در مدت پیروزی 38 ساله انقلاب دشمن از هر عاملی برای تخریب انقلاب استفاده کرده و در سال جاری مجری فراری از صدا و سیما با فراگرفتن آموزش‌های ویژه و آموزش آن در فضای مجازی فعالیت کرده و مدتی است که آتش زدن را به عنوان ابزار جدید قرار داده‌اند.
مولایی با بیان اینکه هر آنچه تخریب ایجاد کند و تلفات بگیرد هدف این گروه است، اضافه کرد: این گروه در شبکه مجازی آموزش انسان‌کشی می‌دهد و آمریکا به طور مشخص این موضوع را پیگیری کرده و حمایت مالی و آموزشی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه چند نفر از هواداران در کرج که بالای 30 سال سن داشتند، دستگیر شدند، عنوان کرد: این گروه بیشتر شبها یا اول صبح در زمان خلوتی فعالیت می‌کنند اما تا کنون کار خاصی انجام ندادند.
مولایی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه، عدم شناخت پدیده‌ها است که منجر به مذمت می‌شود، گفت: مسئله داعش فقط در سوریه و عراق نبوده است.
وی با بیان اینکه کار گروهک داعش از سال 2004 آغاز شد، اظهار داشت: گروهک داعش بیش از یک سوم کشور سوریه را تصرف می‌کند و بعد از ورود به عراق، بخشی از آنجا را تصرف می‌کند.
مولایی با اشاره به اینکه داعش برای خود مرکز حکومت ایجاد کرده و قوه مقننه و مجریه داشته و ادعای حکومت می‌کند، بیان کرد: داعش برای حداقل 30 سال برنامه‌ریزی شده بود و حرکت آن بسیار طوفنده بود و حتی خود عربستان که به آن کمک کرده بود، از داعش ترسید.
وی با بیان اینکه اگر جلوی داعش گرفته نمی‌شد، برای کل دنیا یک تهدید جدی بود و خود آمریکا و عربها متوجه شدند که کارشان در ایجاد داعش اشتباه بوده است، اضافه کرد: تفکر داعش از بین نرفته است.
مولایی با اشاره به اینکه داعش باید به دانشجوها و اساتید معرفی شود، اظهار داشت: عدم شناخت این گروهها سبب عدم بصیرت است و سبب می‌شود برخی بگویند که با داعش مذاکره کنیم.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها