کد خبر: 447267
تاریخ انتشار :

وحشت از زمین لرزه 38 نفر را در کرمان راهی مراکز درمانی کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید محمد صابری افزود: یک زن مسن نیز در منطقه هجدک راور هنگام فرار از ساختمان حین زلزله زیر دست و پای دیگران ماند که منجر به آسیب جزیی وی شد.
به گزارش نامه نیوز وی اظهار کرد: یک جوان 19 ساله نیز در محله طاهرآباد شهر کرمان به سبب ترس هنگام وقوع زلزله کنترل خود را از دست می دهد و به منظور فرار، خود را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرتاب می کند.
وی گفت: یک مرد نیز در شهر کرمان به علت وحشت از وقوع زلزله دچار عارضه قلبی و سکته شده است.
صابری افزود: زن بارداری در شهر کرمان به علت ترس از زلزله دچار مشکل شد و به بخش فوریت های پزشکی بیمارستان شهید باهنر و بعد از آن به بیمارستان افضلی پور منتقل شد.
وی تاکید کرد: اقدام های درمانی برای مصدمان آسیب دیده غیرمستقیم از زمین لرزه در مراکز درمانی ادامه دارد.
وی گفت: بخش فوریت های پزشکی بیمارستان شهید باهنر و افضلی پور شهر کرمان نیز به منظور پذیرش آسیب دیدگان احتمالی زلزله هجدک تخلیه شده است.
تجربه های تلخ زلزله های بم و زلزله آبان کرمانشاه به هراس و ترس مردم از این حوادث غیر مترقبه افزوده که این موضوع موجب شده که ماندن در خیابان ها و بوستان ها را با وجود سرمای هوا به بودن در منازل ترجیح دهند.
هراس از زمین لرزه در بین ساکنان آپارتمان ها مشهودتر است به طوری که ساکنان این واحدها با خودرو به سمت منازل همکف اقوام و مکان های امن حرکت کنند.
ازدحام در پمپ های بنزین و جایگاه های عرضه گاز CNG نیز اکنون در شهر کرمان مشهود است و تاکنون مشکلی در عرضه این فرآورده های سوختی وجود نداشته است.
با وجود اینکه پس لرزه های زمین لرزه صبح امروز هجدک ادامه دارد، مسئولان مربوطه و ستاد مدیریت بحران استان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی را دارند.
زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر، هجدک کرمان را در ساعت 6 صبح امروز (جمعه) لرزاند.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها