کد خبر: 448361
تاریخ انتشار :

رهبر انصارالله یمن خواستار برگزاری راه پیمایی سراسری مردم این کشور شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روز سه شنبه شبکه خبری المسیره، عبدالملک بدر الدین الحوثی دوشنبه شب،فراخوان مشارکت گسترده مردم در راه پیمایی عظیم امروز سه شنبه عصر در صنعا را صادر کرد.
به گزارش نامه نیوز، الحوثی هدف از برگزاری راه پیمایی سراسری را تاکید بر حمایت مردم از دولت ومخالفت با هرگونه تلاش خرابکارانه وفتنه آمیز دانست.
وی با اشاره به اینکه شلیک موشک به نیروگاه هسته ای ابوظبی حامل پیام مهمی برای متجاوزان است به کشورهایی که در حال سرمایه گذاری در امارات وعربستان هستند نصیحت کرد که دوره کنونی ،زمان مناسبی برای سرمایه گذاری نیست .
کمیته هماهنگی برگزاری راه پیمایی خیابان المطار ( فرودگاه) شهر صنعا را محل تجمع مردم وآغاز راه پیمایی امروز عصر تعیین کرد.
کمیته مذکور با دعوت از مردم یمن برای شرکت در راه پیمایی گسترده امروز وتبریک به مناسبت خاموش شدن شعله فتنه وعبور از سختی ها به لطف خداوند ، ازتلاش های بی دریغ نیروهای امنیتی ودستگاه های دولتی برای افشای توطئه خرابکارانه ای که امنیت ، ثبات وصلح اجتماعی را هدف قرار داده بود، تقدیر کرد.
این کمیته احزاب ، گروه ها وشخصیت های سیاسی ، قبایل ،علما واقشار مختلف مردم شریف یمن را دعوت به شرکت درراه پیمایی کرد.
کمیته هماهنگی راه پیمایی با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در این راه پیمایی، ضرورت وحدت ملی وتداوم مبارزه با متجاوزان وتوطئه های آنها علیه امنیت وثبات کشور را خاطر نشان ساخت.
علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن و شماری از همراهان وی از جمله عارف زوکا دبیرکل حزب کنگره مردمی روز دوشنبه در حالی که به همراه شماری از اعضای کادر رهبری حزب متبوع خود 'کنگره مردمی' در حال فرار از صنعا به استان مارب بود نزدیک سنحان زادگاه خویش هدف حمله قرار گرفت و کشته شد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها