کد خبر: 449415
تاریخ انتشار :

صالحی در نشست فراکسیون مستقلان: درا ین چند ماه نگذاشتیم کنسرت یا تئاتری لغو شود/ باید بدون حاشیه مسایل را حل کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز یکشنبه (19 آذرماه 96) با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضا برگزار شد.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: درباره موازی‌کاری‌های حوزه فرهنگی بحث و تبادل نظر شد چرا که در هر صورت وزارت فرهنگ و ارشاد متولی اصلی فرهنگ است اما دستگاه‌هلای دیگر کار خود را می‌‌کنند لذا نمایندگان نسبت به این امر اعتراض کردند.
سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اعضا همچنین درباره مسائل استانی هم مواردی را مطرح کردند.
وی بر همین اساس اضافه کرد: همچنین نمایندگان خطاب به وزیر ارشاد مطرح کردند وزراتخانه شما به عنوان متولی فرهنگ، برای رفع موازی کاری‌ها چه اقداماتی صورت داده است؟ که وزیر ارشاد عنوان کرد که ما باید بدون حاشیه این مسائل را جمع کنیم.
لاهوتی ادامه داد: وزیر ارشاد همچنین اعلام کرد که در بودجه سال 97 ارقامی که درج شده برای دستگاه‌هایی که غیرقانونی کارهای فرهنگی می‌کردند قطع و همه اینها در بودجه 97 لحاظ شده است و این اولین قدم برای برخورد با موازی کاری‌ها است.
«وزیر ارشاد گفت که در این چند ماه با نیروی انتظامی، وزرات اطلاعات و دیگر دستگاه‌ها داشتیم و نگذاشتیم که کنسرت یا تئاتری لغو شود و سعی کردیم با گفتگو این موضوعات را حل کنیم.
سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: صالحی اعتقاد دارد که در این چند ماه موفق بوده و به عنوان یک متولی جایگاه خود را به عنوان یک تولیت فرهنگ به وزارت فرهنگ و ارشاد سپرده است.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها