کد خبر: 449737
تاریخ انتشار :

بررسی ویژگی ها و قیمت لپ تاپ دل+عکس

بررسی ویژگی ها و قیمت لپ تاپ دل+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بررسی ویژگی ها و قیمت لپ تاپ دل+عکس

به گزارش نامه نیوز دوام بالا و کارایی زیاد این نوع برند باعث شده است که بین طرفدارانش به گوشکوب معرفی شود. همچنین از آن جا که شرکت دل در نظر دارد تا بتواند تمامی اقشار مختلف را تحت پوشش خود قرار دهد، سعی کرده است که براساس همه نیازها، مدل های لپ تاپ مختلفی را با قابلیت های مختلفی تولید کند. برای همین ما شاهد قیمت لپ تاپ دل از کمترین قیمت ممکن در بازار تا حد متوسط هستیم. جالب است بدانید که قیمت لپ تاپ دل با این ویژگی های فوق العاده ای هم در آن قرار گرفته است، ولی باز هم به صرفه تر است.

از ویژگی های این برند که باعث شده است طرفداران زیادی را به خود جلب کند می توان به قیمت پایین لپ تاپ دل، اندازه متفاوت صفحه نمایش از 11 تا 18 اینچ، استفاده از پردازنده های مختلف AMD و intel ، میزان حافظه رم که از 4 تا 32 گیگ را تحت پوشش قرار می دهد، هارد درایوهایی با ظرفیت 500 گیگ تا یک ترابایت و کارت گرافیک های با ظرفیت بالای شرکت های AMD و NVIDIA نیز اشاره کرد. اینها فقط بخشی از ویژگی های اصلی این برند معروف است. همچنین لپ تاپ دل شاید بتوان گفت تنها برندی است که می توان در هر موقعیتی مانند منزل یا محل کار استفاده کرد، برای اینکه دارای ویژگی های اصلی است و جوابگوی هر واحد صنفی است.

از این رو ما در گروه اسک سعی کرده ایم که بتوانیم اول از همه تمامی مدل های به روز لپ تاپ دل را همراه با فروشگاه هایی که اقدام به عرضه آن می کنند، معرفی نماییم. شما می توانید با ورود به هر مدل لپ تاپ دل، علاوه بر مشاهده لیست فروشندگان و قیمتی که آن ها پیشنهاد می دهند، ویژگی ها هرکدام که توسط تیم اسک قرار داده شده است را کاملا مشاهده نمایید تا بهترین براساس نیاز خود، بهترین خرید را داشته باشید.

البته ناگفته نماند که لپ تاپ برای افراد متخصصی که هم نیاز به دستگاهی با ویژگی های بالایی هم دارند، دستگاه تولید کرده است. لپ تاپ های مدل XPS و Alienware از نمونه هایی هستند که دارای کارایی بالا با رزولوشن بیشتری نسبت به بقیه هستند و حتی می توان مدل Alienware برای افرادی که از لپ تاپ به عنوان دستگاه بازی استفاده می کنند، به کار گرفته شود. همچنین این شرکت برای کاربرانی که همیشه در اینترنت می چرخند و به عبارتی دیگر فعالیت آن ها با اینترنت مرتبط است، مدل های chrom book را ایجاد کرده که اتصال امنی را برقرار می کند و در مدل های جدیدتر، سرعت وصل آن به نت خیلی بیشتر از بقیه است.

شما با بررسی هر کدام از مدل ها و بررسی قیمت لپ تاپ دل براساس بودجه تان و البته نیاز خود، می توانید آن مدلی را که مدنظرتان است را به صورت کاملا آنلاین و مستقیم از فروشگاه خریداری نمایید و آن را در درب منزل خود دریافت نمایید. . وب سایت اسک مرجع قیمت در ایران است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها