کد خبر: 453198
تاریخ انتشار :

نجفی: فقدان اندیشه «آیت‌الله هاشمی» خلاء بزرگی برای نظام سیاسی کشور است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا نجفی گفت: محور اندیشه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آینده نگری، خردمندی، خیرخواهی، خیراندیشی و جامعه نگری در همه زمینه ها و برای همه جریان‌های سیاسی بود. فقدان این سرمایه مولد ارزش‌ها، کمالات و فضیلت‌ها خلاء بزرگی برای نظام سیاسی کشور است.
به گزارش نامه نیوز، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این آمدن‌ها و رفتن‌ها، طبیعت بشری است، مهم این است که کلیت جامعه و کشور در مسیر خردمندی، خیرخواهی و خیر اندیشی قرار گیرد، اظهار کرد: البته نیل به این هدف وظیفه مسئولان، نخبگان و فرهیختگان کشور است. تا مسیر خردورزی و خیرخواهی برای همه، اعتدال، تفاهم، گفت‌وگو، وفاق، کار جمعی و ایجاد فضای اندیشیدن جمعی در کشور پس از رحلت آیت‌الله تداوم یابد.
نجفی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر در این شاخص‌ها دچار ضعف شده‌ایم، گفت: طبیعتا حضور شخصیتی چون آیت‌الله هاشمی برای تداوم این ارزش‌ها و فضیلت‌ها غنیمت بود و غیاب ایشان خلاء و کمبود بزرگی است که امیدوارم بخشی از این خلأ را با خوبان دیگری با تلاش، زحمت، کوشش و مجاهدت بیشتری بتوان جبران کرد و جامعه در این مسیر صحیح با حرکتی درخور شرایطش ادامه حرکت داده و چراغ این فضیلت‌ها کم فروغ نشود.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها