کد خبر: 459012
تاریخ انتشار :

هشدار محبیان به مسئولان؛ مردم احساس می‌کنند با آنها بازی می‌شود/درگیری را کنار بگذارید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر محبیان در خصوص تقویت وفاق ملی و ارایه راهکار برای جلوگیری از ناآرامی هایی مشابه آن چه که در کشور اتفاق افتاد، اظهار داشت: معتقد نیستیم که وفاق ملی وجود ندارد؛ مردم می دانند مشکلاتشان چیست اما مساله این است که وقتی می بینند مشکلات حل نمی شود چنین اعتراض هایی به وجود می آید؛ تمام شعارهایی که در اعتراض های اخیر داده و مطالباتی که مردم در این اعتراض ها مطرح کردند مسائلی اعم از مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، مساله معیشتی و اقتصاد و انضباط اجتماعی را مقام معظم رهبری بارها مطرح کرده بودند.
محبیان گفت: متاسفانه آنهایی که متولی اجرای منویات رهبری بودند آن گونه که باید عمل نکردند و بی توجهی کردند؛ آنچه مردم را ناراحت می کند به این دلیل است که اعتراض آنها شنیده نمی شود. مهم این است که مردم احساس کنند اعتراض ها شنیده می شود و اگر مسوولان در تعیین بودجه و حل بعضی از مسائل مشکلاتی دارند صادقانه مسائل را با مردم در میان بگذارند مردم نیز علیرغم سختی ها همراهی و کمک می کنند، اما احساس می کنند که گویا به نوعی با آنها بازی می شود و اعتراض آنها شنیده نمی شود.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان ارائه کننده راهبردهای کلان کشور، مسائل را با دقت مطرح می کنند اما به نظر می رسد مابین بیان راهبردها از سوی رهبری و بخش هایی که این ها را باید به برنامه عملیاتی تبدیل کنند شکاف و نوعی انقطاع وجود دارد و این خطرناک است. به دلیل این که باعث نوعی از ناکارآمدی شده و حتی فراتر از مساله بودن ناکارآمدی، اکنون بحران کارآمدی داریم.
محبیان گفت: مسوولان کشور به جای درگیری با هم تلاش کنند هر سال حداقل یک یا دو چند مساله مهم مردم را حل کنند؛ ما در آینده مشکل بازنشستگان را هم علاوه بر مشکلات دیگر خواهیم داشت. مسوولان با مردم همراهی کنند تا مردم هم کمک کنند و مشکلات را راحت تر حل کنیم.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها