کد خبر: 459907
تاریخ انتشار :

گزارش وزیر اطلاعات به کمیسیون شورا‌ها درباره حوادث اخیر/ احساس جامعه درباره بروز فساد بیش از واقعیت فساد است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اصغر سلیمی با اشاره به دستور کار جلسه امروز- سه شنبه- کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز میزبان وزیر، معاونان و مدیران وزارت اطلاعات بودیم تا درخصوص موضوع مفاسد اقتصادی و بنگاه‌های مالی و اعتباری گفت: وگو کنیم.
به گزارش نامه نیوز، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: هم اکنون مهمترین تهدید‌ها و چالش‌ها در حوزه اقتصادی و معیشت مردمی است که تجمعات و اعتراضات چند وقت گذشته بر گرفته از مشکلات اقتصادی و معیشتی بود. البته مسائل ریشه‌ای هستند و از چندین سال قبل وجود داشته لذا به دنبال مقصر نیستم بلکه ضرورت دارد راهکار‌هایی برای جلوگیری از بروز مشکلات اتخاذ شود.
سلیمی بیان کرد: هم اکنون موسسات مالی و اعتباری کنترل شده اند که بر اساس آن بدهی بیش از ۹۷ درصد شامل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساماندهی شده و ۳ درصد باقی مانده نیز شامل ۳۰ الی ۴۰ هزار نفر می‌شود که این مهم نیز برطرف خواهد شد.
این نماینده مجلس دهم افزود: باید طوری با فساد برخورد شود تا احساس بروز فساد بیش از واقعیت فساد بوجود آمده نباشد؛ هم اکنون مسائل پیرامونی این موضوع بیش از فساد واقعی شکل گرفته است.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در جلسات آتی از معاونین مالی و اقتصادی وزارت اطلاعات و بانک مرکزی دعوت کنیم تا درخصوص موضوع مذکور مجدد جلسه داشته باشیم تا از تکرار فساد در حوزه مالی جلوگیری شود.
منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها