کد خبر: 460060
تاریخ انتشار :

ترامپ در داووس چه چیزی مطرح می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات کاخ سفید اظهار کردند، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به انجمن اقتصاد جهانی می‌رود تا در راستای سیاست‌های اقتصادی خود اقداماتی را صورت دهد. او امروز (چهارشنبه) به سمت سوییس حرکت کرده و فردا به مقصد می‌رسد.
ترامپ در روز پنجشنبه با ترزا می، نخست وزیر انگلیس و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل دیدار خواهد کرد. به مناسبت ورود ترامپ به داووس مهمانی‌ای تدارک دیده شده که طی آن وی میزبان شرکت‌های اروپایی خواهد بود.
رییس جمهور آمریکا همچنین در روز جمعه، پیش از ایراد سخنرانی خود با پل کاگامه، رییس جمهور رواندا و الین برست، رییس جمهور سوییس دیدار خواهد کرد.
گری کن، مشاور ارشد اقتصادی دونالد ترامپ می ‌گوید، رییس جمهور به داووس می‌رود تا "به جهان بگوید که درهای آمریکا به روی کسب‌وکارها باز است".
دیوید گرگن، مدیر مرکز رهبری عمومی دانشگاه هاروارد و دستیار سابق چهار رییس جمهور آمریکا اظهار کرد، پیش‌بینی می‌کند که ترامپ از دیدار خود از داووس به منظور آمادگی بیشتر برای سخنرانی "وضعیت کشور" آمریکا و اعلام چشم‌انداز اقتصادی آمریکا استفاده کند.
وی افزود: ترامپ "انتخابی اساسی" برای مورد توجه قرار گرفتن سخنرانی روز جمعه‌اش در انجمن اقتصادی جهانی دارد.
گرگن که در دولت نیکسون، فورد، ریگان و کلینتون در کاخ سفید بوده، گفت، این خوب است که ترامپ تیم بزرگی را به داووس می‌آورد اما سوال اصلی این است که پیام او چیست.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها