کد خبر: 461241
تاریخ انتشار :

یارانه‌بگیران ۹۷ مشخص شدند / فهرست کسانی که حذف می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد امیرآبادی‌فراهانی گفت: طبق تصمیم امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷، مقرر شد کلیه مشمولان «کمیته امداد امام خمینی (ره) و «سازمان بهزیستی»، «همه جمعیت روستایی ایران» و «خانوار‌های شهری کم‌درآمد با تشخیص دولت» در سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت کنند.
به گزارش نامه نیوز عضو «هیئت رئیسه مجلس» و «کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷» تصریح کرد: این تصمیم در جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گرفته شده است و باید به تصویب صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز برسد.
گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده پس از بررسی در ۳۲ جلسه این کمیسیون، روز گذشته در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت و ۲۰ نماینده به عنوان موافق و مخالف کلیات این لایحه صحبت کردند.
سرانجام پس از بررسی در دو نوبت کاری جلسه علنی صبح و عصر روز گذشته مجلس شورای اسلامی و ارائه اظهارات موافقان و مخالفان و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه و رئیس سازمان برنامه و بودجه، کلیات لایحه به رای گذاشته شد و نمایندگان با ۸۳ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و ۱۹ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ رای اخذ شده، به کلیات لایحه بودجه ۹۷ رای ندادند.
طبق آیین نامه داخلی مجلس، کلیات لایحه بودجه ۹۷ برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ارجاع شد و این کمیسیون ۷۲ ساعت فرصت دارد آن را مجدد بررسی و گزارش نهایی خود را به صحن علنی مجلس ارسال کند.بنابراین کمیسیون تلفیق لایحه بودجه امروز جلسه دارد و موضوع هدفمندی یارانه‌ها یکی از نکات محل بحثی است که درباره آن تصمیم گیری کردند.
منبع: میزان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها