کد خبر: 461368
تاریخ انتشار :

پاسخ ترامپ به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت روانی خود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس جمهور آمریکا طی یک مصاحبه خود را یک نابغه دارای ثبات روانی توصیف کرده و می‌گوید که بعضی اوقات پیام‌های توییتری را از داخل رختخواب می‌گذارد.
به گزارش نامه نیوز، «دونالد ترامپ» در مصاحبه با شبکه «آی‌تی‌وی» درباره عادت‌های توییتری خود می‌گوید: شاید در رختخواب، شاید در زمان صبحانه و یا ناهار، به طور کلی صبح یا عصر توییت می‌کنم و در طول روز سرم شلوغ است.
وی در این مصاحبه پیام‌های توییتری را راهی برای دفاع از خود در برابر «رسانه‌های جعلی» عنوان کرده و گفته است: اگر چنین ارتباطی را نداشته باشم، نمی توانم از خودم دفاع کنم، من بسیاری از اخبار جعلی را دریافت می‌کنم، اخباری که بسیار نادرست و یا ساختگی هستند.
نخستین بار نیویورک تایمز در سال گذشته گزارش داد که ترامپ در رختخواب و زمانی که مشغول تماشای اخبار تلویزیون است توییت می‌کند.
رسانه‌های آمریکایی می‌گویند که ترامپ در طول شبانه‌ روز ۸ ساعت صرف تماشای تلویزیون کرده و کار روزانه خود را نیز از ساعت ۱۱ آغاز می‌کند تا زمان بیشتری برای تماشای تلویزیون و توییت کردن داشته باشد.
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با «پی‌یرز مورگان» مدعی محبوبیت خود در انگلیس شده و گفته است: ایمیل‌های زیادی از طرفدارانم از کشور شما دریافت می‌کنم، آنها حس من درباره امنیت و چیزهایی که درباره مسائل گوناگون می‌گویم را دوست دارند.
این در حالی است که بسیاری از مقامات سیاسی انگلیس خواستار عدم سفر وی به انگلیس هستند و ۱.۸۶ میلیون نفر در انگلیس با امضای طوماری از وی خواستند تا سفر خود به انگلیس را لغو کند.
ماه نوامبر سال گذشته دونالد ترامپ سه ویدئو با محتوای اسلام‌هراسانه را از یک حزب نژادپرست و اسلام‌ستیز انگلیسی در صفحه توییتر خود بازنشر کرد و اکنون پس از گذشته سه ماه از این اقدام در مصاحبه با شبکه ای‌تی‌وی مدعی شده که چیزی درباره این گروه راست‌گرای افراطی انگلیسی نمی‌دانسته و حاضر است به خاطر بازنشر این ویدئوها عذرخواهی کند.
این در حالی‌ است که بازنشر این ویدئوها با واکنش‌های بسیاری به‌ خصوص در انگلیس مواجه شد و «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس نیز این اقدام ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفت: بازنشر توئیت‌های یک گروه راستگرای افراطی انگلیسی از سوی رئیس جمهور آمریکا عملی اشتباه بود.
ترامپ در این مصاحبه با رد کردن گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت روانی خود گفته است: من یک نابغه باثبات هستم.
وی پیش از این نیز با انتشار پیامی در صفحه توییتر گفته بود: من گفته بودم که باهوش هستم اما این واژه شاید توصیف مناسبی برای من نباشد من نابغه هستم، یک نابغه با ثبات!
منبع: میزان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها