کد خبر: 462941
تاریخ انتشار :

تاجگردون: نه مکانیزم اخذ مالیات از خانه های خالی مشخص است نه تعداد آن

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق بودجه 97 در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه آیا مجلس قصد ندارد اقدام جدی در راستای اخذ مالیات از خانه‌های خالی انجام دهد، گفت: به نظر می‌رسد دولت باید در خصوص خانه‌های خالی کار کند. در کمیسیون تلفیق نیز بحث شد که از خانه‌های خالی مالیات بگیریم اما نه مکانیزم آن تعریف شد و نه تعداد آن مشخص است.
به گزارش نامه نیوز، وی تصریح کرد: اعدادی که در خصوص خانه خالی در تهران در کمیسیون تلفیق مطرح شد، متفاوت بود. علاوه بر این باید ابعاد آن مشخص شود و اینکه این خانه ها در اختیار چه کسانی است. اینها نکاتی است باید به آن توجه کرد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در کمیسیون تلفیق نتوانستند آمار درستی ارائه کنند ما نمی توانستیم قانون را غیر دقیق تصویب کنیم و به همین دلیل بحث جدی بر روی این موضوع نشد.
تاجگردون در خصوص اینکه آیا باید بر روی موضوع خانه های خالی اقدامی انجام شود؟ خاطرنشان کرد: به نظر من باید بر روی این موضوع کار شود البته ابعاد آن مختلف است و بر روی ساخت و ساز، درآمد افراد و محیط خانواده فرد تاثیر دارد. این مواردی است که باید بر روی آن بررسی و دقت کرد. ممکن است خانه‌ای که عنوان می‌شود خالی است سفر باشند.
وی یادآور شد: ما در مجلس نمی توانیم خیلی بر روی این موضوع کار کنیم و باید دولت این موضوع را بررسی کند.
منبع: اعتماد آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها