کد خبر: 463762
تاریخ انتشار :

پیشنهاد عجیب کیهان: حالا که کره جنوبی هدیه ورزشکاران ایرانی را نداد، ما هم سر سامسونگ تلافی کنیم /در انتظار یک جو غیرت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز در ادامه آمده است؛
این تحقیر شرم‌آور در حالی است که هدیه به ورزشکاران مصداق فروش نیست و در شمار خدماتی نظیر تامین محل اسکان و تهیه آب و غذا برای آنان تعریف شده و تلقی می‌شود، از این روی اقدام زشت و پلشت دولت کره‌جنوبی و شرکت سامسونگ که اسپانسر اصلی (تامین‌کننده مالی) مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در کره‌جنوبی است بدون کمترین تردیدی با هدف تحقیر مردم ایران و نه فقط ورزشکاران کشورمان صورت گرفته است و بدون پرده‌پوشی باید گفت بی‌غیرتی محض است اگر این اقدام تحقیر‌آمیز کره‌جنوبی و شرکت سامسونگ با واکنش سنگین و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی روبرو نشود. و در این باره گفتنی‌هایی هست، بخوانید!
۱- این اقدام تحقیرآ‌میز دولت کره جنوبی و شرکت سامسونگ در حالی است که محصولات شرکت سامسونگ و دیگر شرکت‌های کره جنوبی نظیر لوازم خانگی، گوشی‌های تلفن هوشمند، انواع خودروهای ساخت کره‌جنوبی سراسر بازار ۸۰ میلیونی ایران را در ‌اشغال خود دارند و همه ساله میلیاردها دلار از کیسه ملت را به جیب بی‌انتها و شکم سیری‌ناپذیر خود سرازیر می‌کنند. ضمن آنکه واردات و فراگیری محصولات این شرکت‌ها بسیاری از تولید‌کنندگان داخلی را به ورشکستگی کشانده است و انبوهی از مهندسان، کارگران و دست‌اندرکاران سایر مشاغل جانبی را با بیکاری روبرو کرده است.
آیا برای مسئولان کشورمان نگران‌کننده نیست که بازار ۸۰ میلیونی ایران را به بهای نابودی صنایع داخلی و بیکار شدن انبوهی از مردم در اختیار دولت کره‌جنوبی و شرکتی نظیر سامسونگ قرار دهیم و در همان حال شاهد برخورد تحقیر‌آمیز همین بی‌سر و پاهای بی‌شخصیت به مردم شریف این مرز و بوم هم باشیم؟!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها