کد خبر: 463995
تاریخ انتشار :

مجید انصاری: برخی کاندیداها هنوز در حال و هوای انتخابات هستند؛ ماشین تخریب‌شان روشن است /از کاستی های یکدیگر نباید خوشحال شویم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه پنجشنبه در حسینیه پیروان مکتب الحسین گرگان افزود: امروز تکلیف ملی و انقلابی مجموعه نظام و دولت تلاش برای رفع کاستی های کشور است و همه احزاب از اصولگرا تا اصلاح طلب و اعتدال گرا برای تحقق اولویت نخست جامعه که توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است ،بکوشند.
به گزارش نامه نیوز عضو مجمع روحانیون مبارز افزود: متاسفانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری هنوز در حال وهوای انتخابات هستند و ماشین تخریب آنها روشن است و می خواهند دولت و مجلس را ناکارآمد نشان دهند غافل از اینکه همه ما سوار بر کشتی انقلاب هستیم و از کاستی های یکدیگر نباید خوشحال شویم و این بزرگترین ضربه به حکومت اسلامی و ولایت فقیه است.
وی؛ گریزی به مساله فساد در کشور زد و گفت: یکی ازمسائلی که مردم را می رنجاند، فساد در دستگاه های اجرایی (نه صرفا دولت) است که این موضوع زیبنده حکومت اسلامی نیست، در حکومت دینی و در زیر سایه ولایت کوچکترین فساد مورد قبول و پذیرش نیست، تشکل های سیاسی در برخورد با فساد پیشتاز شوند و با همراهی سایرنهادهای رسمی وارد عمل شوند، هم اینک نیازمند جهاد ملی علیه فساد در دستگاه های مختلف هستیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مجلس و نمایندگان مجلس باید با همت بیشتری برای عبوردادن کشور از این گردنه سخت وارد عمل شوند، مجلس موتور محرکه نظام بوده و در ریل گذاری توسعه کشور نقش اساسی تری ایفا کرده و از روزمرگی پرهیز کند.
وی روز 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: همه احزاب و گروه ها با حضور در صحنه، نمایشی از وحدت و امید خلق کنند و با نمایش قدرت ،خواب آشفته دشمنان نظام را نقش برآب کنند.
انصاری همچنین به شخصیت هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: تلاش ها و خدمات ارزنده و بیشمار ایشان در عرصه توسعه کشور و ایجاد زیرساخت های توسعه در دوران سازندگی مشهود است.
وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی متاسفانه در اواخرعمر پربرکت خود از سوی دشمنان و دوستان مهجور و مظلوم واقع شد و نه فقط رسانه های خارجی بلکه رسانه های های داخلی که از بیت المال تغذیه می کنند نیز قدم در راه تخریب ایشان برداشتند و البته رسانه ملی نیز در این مسیر قدم برداشت.
به گزارش ایرنا آئین گرامیداشت دهه فجر و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، تربتی نژاد و هزار جریبی نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
این برنامه از سوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان و جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها