کد خبر: 466259
تاریخ انتشار :

نماینده اراک خواستار رفع تبعیض میان کارکنان رسمی و قراردادی شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی‌اکبر کریمی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و ابراز تاسف نسبت به حادثه هوایی تهران ـ یاسوج ابتدا در تذکری به رییس‌جمهور خواستار رفع تبعیض بین کارکنان رسمی و قراردادی وزارتخانه‌ها و شرکت‌های دولتی شد و گفت: علیرغم فعالیت در شرایط کاری مشابه و حتی دشوارتر، نیروهای قراردادی از نیروهای رسمی میزان حقوق و مزایای کمتری دریافت می‌کنند. باید برای تبدیل وضعیت آنها فکر اساسی شود.
به گزارش نامه نیوز، وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: در رسیدگی به مشکل صدور اسناد مالکیت برای ساکنین کوی امام علی (ع) شهر اراک که ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، تسریع شود و به مشکل این منطقه در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده توجه شود.
نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر علوم،‌ بیان کرد: به رفع دغدغه شغلی و معیشتی کارکنان دانشگاه‌های پیام نور و علمی و کاربردی که با تغییر ساختار آنها از طریق وزارت علوم به شدت نگران آینده شغل خود هستند توجه شود.
کریمی در تذکر به وزیر امور اقتصاد و دارایی، گفت: به جلوگیری از تضییع حقوق سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری که در سطح کشور در حال ساماندهی هستند توجه شود به ویژه موسسه آرمان و ثامن در استان مرکزی.
وی در پایان در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص رفع مشکلات معیشتی کارگران شرکت‌های بزرگ و صنعتی اراک به ویژه شرکت هپکو، گفت: برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی که امکان ساخت داخل دارد تلاش شود تا در این شرایط کارگران دغدغه مشکل معیشت نداشته باشند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها