کد خبر: 466648
تاریخ انتشار :

پایان درگیری های گلستان هفتم در ساعت 4/30 بامداد/ 300 نفر از دراویش دستگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام پایان ضرب الاجل پلیس درساعت ۴ بامداد گفت: در ساعت 4:30 بامداد محل آشوب و درگیری دراویش با پلیس و خیابانهای اطراف پاکسازی شد و این آشوب درساعت ۴/۳۰بامدادبه پایان رسید.
به گزارش نامه نیوز، او ادامه داد: در این آشوب بیش از 300 نفر از آشوبگران دراویش دستگیر شدند که دربین آنان رانندگان خودروهای مرگ(اتوبوس و سمند) ونیز ضاربان وعناصراصلی بودند.
سخنگوی ناجا با اشاره به مجروح شدن برخی از نیروهای ناجا گفت: حدود ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه و همچنین تعدادی از آشوب گران نیزمجروح شدند.
سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب بمنظور جمع کردن معترضین از پشت بام منازل مردم و خیابانها تا پاسی از شب گذشته جواب نداد گفت: تخریب خودروها و شیشه منازل مردم در محل موردنظر توسط اخلالگران نظم وامنیت صورت گرفته بود و تلاش پلیس برای مذاکره بی نتیجه بود.
سخنگوی ناجا اعلام کد: در طی ناآرامیهای شب گذشته خیابان پاسداران ۲ بسیجی توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند که یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد به شهادت رسید.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها