کد خبر: 467230
تاریخ انتشار :

تشدید حملات در سوریه/ دمشق زیر خمپاره‌های گروههای مسلح

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

يک منبع در وزارت کشور سوريه اعلام کرد، 8 نفر بر اثر اصابت 14 گلوله خمپاره به محله هاي غساني و القصاع در شهر دمشق زخمي شدند.
به گزارش نامه نیوز محله الطوما و القصور در دمشق هدف حملات خمپاره اي قرار گرفت که گروه‌هاي مسلح شليک کرده بودند. دمشق پايتخت سوريه با دهها گلوله خمپاره گلوله باران شد و افزايش شمار شهدا و زخمي ها ادامه دارد. هيچ منطقه اي در پايتخت سوريه از اين حملات در امان نمانده است و افراد مسلح در عمل به دستورات خارجي ها و کسب رضايت آنان، اين حملات را انجام مي دهند. شمار ديگري نيز ديروز قرباني حملات خمپاره اي افراد مسلح مستقر در غوطه شرقي شدند.
علي مخلوف نويسنده و خبرنگار سوري گفت: رياض به جيش الاسلام (يکي از گروههاي تروريستي مورد حمايت رژيم سعودي) دستور داده است به دمشق حمله کند. پيش زمينه اين حمله نيز حملات خمپاره اي است و سپس حمله گسترده و سازمان يافته به محله هاي نزديک به دمشق مثلا به محله الاسد حمله خواهد شد.
حرکت و تردد در خيابان‌هاي دمشق با وجود تشديد حملات ترورريستي قابل قبول است و هدف از اين حملات نيز وحشت افکني و ايجاد ترس و هراس در ميان مردم است. با وجود نگراني ها اما مردم به سر کارهايشان مي روند اما کودکانشان را ديروز به برخي از مدارس نفرستادند زيرا اين مدارس ديروز اعلام کردند تعطيل هستند.
يک شهروند سوريه گفت: نبايد با (تروريستها) کنار آمد. اگر چنين شود کشور به همان نقطه اول باز مي گردد. اگر آنها راست مي گويند با اسرائيل بجنگند.
بيمارستانها مملو از زخمي هاست. ارتش به منابع شليک خمپاره ها پاسخ داد و شماري از سکوهاي شليک را در عين ترمه و عربين در غوطه شرقي منهدم کرد. اين در حالي است که ارتش سوريه براي نبرد بزرگ با تروريست‌ها در غوطه شرقي آماده مي شود.گروه‌هاي مسلح نتوانسته اند عزم و اراده ملتي را بشکنند که هفت سال ايستادگي کرده است. غرب وظيفه ارتش سوريه را در دفاع از کودکان و زنان اين شهر در برابر تروريست‌هاي مستقر در اطراف آن انکار مي کند و بر کشتار سازمان يافته غير نظاميان چشم بسته است و آن را محکوم نمي کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها