کد خبر: 468194
تاریخ انتشار :

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمن بر دو عنصر ولایت‌فقیه و سپاه پاسداران و بسیج متمرکز شده است/ آینده از آن نجبا است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واكنش به لایحه تحریمی كنگره ايالات متحده آمریکا علیه جنبش النُجَباء، با بيان اينكه بدون تردید فشار و تحریم تأثیرگذار است، تصريح كرد: مقاومت منطقه امروز یاد گرفته که از تحریم‌ها و فشارها، اقدامات نظامی، اقدامات سیاسی، نفوذ و جاسوسی با موفقیت عبور کند. اگر گروه‌های مقاومت نبودند، رژیم صهیونیستی منطقه را برای پیاده‌سازی اهداف خود شخم می‌زد.
به گزارش نامه نیوز معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مفاد لايحه تحريمى كنگره آمريكا ضد مقاومت اسلامى النُجَباء، ابراز كرد: یکی از مصادیق و اتهاماتى كه براى النُجَباء در لايحه تحريمى آمده، کافی است برای اینکه آمریکایی‌ها به‌شدت با اين جنبش دشمنی داشته باشند.
جزایری ضمن یادآوری این تجربه که دشمن در هجوم به جمهوری اسلامی بیش از همه بر دو عنصر ولایت‌فقیه و سپاه پاسداران و بسیج به‌عنوان نقاط قوت اساسی ایران متمرکز شده است، گفت: در حال حاضر حشد الشعبی عراق یک پدیده جدید و کاملاً مؤثر است که در جنگ تحمیلی تروریست‌ها ــ به نیابت از آمریکا و ارتجاع عربی ــ علیه کشور عزیز عراق، وارد شد و نشان داد که اگر این بسیج مردمی پرتوان باقی بماند، هیچ قدرتی نمی‌تواند علیه عراق وارد معرکه شود.
وی با تصریح بر این واقعیت که مقاومت اسلامی النُجَباء اگر تحت فشار قرار نگیرد جای تعجب است، اضافه کرد: اگر النُجَباء نقطه قوتی نداشت، تحت تحریم قرار نمی‌گرفت و آمریکایی‌ها طبعا با نقاط ضعف کاری ندارند. باید با نُجَباء و نُجَباءها برخورد کنند تا شاید بتوانند مانع رشد و پویایی این‌گونه گروه‌ها و جریانات شوند. همچنین آینده عراق و منطقه سخت نیازمند نیروهای مقاومت است و به گروه‌هایی مانند النُجَباء و امثال آن توصیه کرد که علاوه بر استحکام در باورها و اصول و ارزش‌ها، به‌طور ویژه مراقب نفوذ دشمن به انحاء مختلف باشند. آینده از آنِ مقاومت اسلامى نُجَباء و نُجَباءها است، چراكه آمریکا رو به افول و سقوط بوده و قدرت صهیونیست‌ها به‌سرعت درحال اضمحلال است. بنابراین آینده این منطقه متعلق به ماست و حتما ما باید آن را بسازیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها