کد خبر: 469733
تاریخ انتشار :

جواد امام : گرفتن پست و مقام به هر قیمتی متناسب با مشی اصلاح‌طلبی نیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد امام درباره تمایل و گرایش اصلاح‌طلبان برای به دست آوردن پست و مقام در دستگاه‌های مختلف، اظهار کرد: این گرایش محدود به جریان اصلاح‌طلب نیست و ولع سمت گرفتن در جامعه وجود دارد. با این حال در سال‌های گذشته با ابزارهای نظارتی، امنیتی و سلیقه‌ای، اصلاح‌طلبان را از کار بیکار کرده و پیش از موعد عذر آنها را خواستند که اصلاح‌طلبان اکنون متقاضی شغل هستند و به همین دلیل مساله‌ای که شما به آن اشاره کردید، بیشتر نمود می‌کند، ولی من این اعتقاد را ندارم که گرایش به دریافت سمت و پست اختصاص به اصلاح‌طلبان دارد.
به گزارش نامه نیوز، مدیرعامل بنیاد باران همچنین با بیان اینکه نیروهایی که در سیستم پرورش یافته‌اند و برای آنها هزینه شده است به راحتی کنار گذاشته می‌شوند که این یکی از ضعف‌های سیستم اداره کشور است، گفت: حتی اگر افراد خودشان بخواهند از درون سیستم خارج شوند به خاطر هزینه‌هایی که بابت آنها شده است، سیستم نباید چنین اجازه‌ای به آنها بدهد. در دوران دولت نهم و دهم بخش عظیمی از نیروهای اصلاح‌طلب که برای آنها در طول سالیان پیش از آن هزینه شده و آنها سعی و خطای خود ذا کرده و به مدیران توانمندی تبدیل شده بودند، حذف شدند و نیروهای دیگر جایگزین آنها شدند و چون این افراد می‌خواهند اکنون شغل خود را به دست بیاورند، مساله بیشتر جلوه کرده است.
امام تاکید کرد: البته برای خیلی‌ها هم صرف سمت مهم بوده و این تمایل اختصاص به اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ندارد، من این افراد را نمی‌پسندم زیرا معتقدم افراد اول باید خودشان باشند و در مرحله بعد ببینند کجا می‌توانند مفید باشند و اینکه به هر قیمتی یک نفر سمتی به دست بیاورد را نمی‌پسندم.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: اینکه هر کسی بخواهد به هر قیمتی سمت گرفته و آرمان‌ها و شعارهایش را نادیده بگیرد با مشی اصلاح‌طلبی در تضاد است. برای جریان اصلاحات در درجه اول منافع کشور و مردم مهم است در درجه دوم اصلاحات و در درجه سوم خود اصلاح‌طلبان اما اگر افراد منافع خود را در اولویت قرار داده و نسبت به منافع کشور، مردم و اصلاحات ترجیح دهند، حتما نام این افراد اصلاح‌طلب نخواهد بود.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها