کد خبر: 469801
تاریخ انتشار :

جلالی‌زاده : ادامه حصر نفعی برای نظام و اصولگرایان ندارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جلال جلالی زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تأثیر رفع حصر بر شکل‌گیری گفت‌وگوی ملی اظهار کرد: اعتماد کردن دو طرف به یکدیگر در هر مسئله‌ای به یک سری مقدمات نیاز دارد تا بر اساس آن هر طرف نسبت به وظایف شخص دیگر اطمینان حاصل کند. بر این اساس باید گفت که زمانی دو نفر به توافق می‌رسند که نسبت به همدیگر اطمینان داشته باشند و این اطمینان هم با انجام کارها و پیشنهادهایی به دست می‌آید.
به گزارش نامه نیوز، این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: مسئله حصر هم می‌تواند بسیاری از ذهنیت‌ها را از بین ببرد و زمینه‌ای برای اطمینان طرف‌های مقابل شود. جدای از این رفع حصر واقعاً یکی از مسائل مهم جامعه ما است. دو نفر از رهبران اصلاحات سال‌ها به خاطر برخی از مسائل در حصر خانگی هستند. این در حالی است که خود اصولگرایان هم نسبت به حوادثی که به هر صورت موجب این حصر شده است، از جمله آقای احمدی‌نژاد هشیار شده‌اند و الان درک می‌کنند که بر اساس آن صدماتی به کشور واردشده است.
جلالی زاده تصریح کرد: آقایان کروبی و موسوی از دوستداران نظام و ملت هستند و درست نیست بدون دلیل از ارتباط با مردم محروم شوند.
او تأکید کرد: تا قدم‌هایی در این زمینه برداشته نشود و طرفین حسن نیتی از خود نشان ندهند با حرف نمی‌شود کاری انجام داد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امیدواریم که برای رفع حصر گام اساسی برداشته شود تا به‌این‌ترتیب خوشایند مردم قرار گیرد.
جلالی زاده ادامه داد: باید توجه کرد که آنچه موجب می‌شود صاحبان یک امر به نتیجه‌ای برای انجام برخی از کارها برسند، ضرورت امر است. امروز وضعیت کشور ما به‌گونه‌ای است که هرگونه افزایش اختلاف موجب دردسر و مشکلات مختلفی می‌شود. محصور کردن آقایان به نفع نظام و اصولگرایان نیست. اگر ده سال دیگر حصر ادامه یابد هیچ‌گونه تغییری در اذهان ایجاد نمی‌شود و هیچ فایده‌ای هم برای نظام و اصولگرایان وجود ندارد.
او افزود: آنچه موجب اعتماد بیشتر می‌شود این است که طرفین خالصانه و مخلصانه در عمل نشان دهند به دنبال انجام چه‌کاری هستند. امروز مطئمنا باید چنین کارهایی انجام شود. مخصوصاً در مسئله همفکری برای حل مشکلاتی که خطراتش متوجه همه است.
منبع: اعتمادآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها