کد خبر: 470369
تاریخ انتشار :

پراکنده گویی مشاورسابق ومست ترامپ در سی ان ان مورد توجه رسانه ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، تارنمای خبری 'واشنگتن اگزمینر'دراین باره نوشت:مجری سی ان ان روز دوشنبه دربرنامه زنده از'سم نونبرگ' (Sam Nunberg) مشاور سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در ارتباط با موضوع تحقیق در خصوص مداخله روسیه و اطلاع داشتن ترامپ از دیدار با طرف های روسی سوال کرد که حرکات و پاسخ های نونبرگ ظن مست بودن وی را برانگیخت.
این تارنما افزود: رفتار و حرکات نونبرگ تردید مجری و دست اندرکاران این برنامه را به خود جلب کرد و 'ارین برنت' (Erin Burnett) مجری سی ان ان از وی پرسید شما پیش از برنامه الکل نوشیده اید؟، چرا که رفتار شما نشاندهنده آن است که تحت تاثیر (مشروب) قرار دارید، بوی الکل به مشام می رسد.
واشنگتن اگزمینر افزود: مشاور سابق ترامپ به سی ان ان گفت که نوشیدنی الکلی ننوشیده، اما با اصرار مجری گفت که داروی ضد افسردگی مصرف کرده است.
سی ان ان نیزگزارش داد: نونبرگ از سوی کمیته تحقیق رابرت مولر که در ارتباط با مساله مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا تحقیق می کند، برای دادن شهادت احضار شده بود.
بنابراین گزارش، نونبرگ به سی ان ان گفت: تصور نمی کنم که مولر خواسته باشد مرا به زندان بفرستد.
وی در ادامه این مصاحبه خطاب به مولر گفت: من همکاری نمی کنم، مرا بازداشت کنید.
به گزارش ایرنا، سم نونبرگ مشاور سابق سیاسی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در جریان انتخابات 2016 آمریکا ،در مصاحبه با دو شبکه تلویزیونی سی ان ان و 'ام.اس.ان.بی.سی'گفته ود که احضاریه بازرس ویژه روبرت مولر درارتباط با کمیته تحقیق مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا را مورد تمکین قرار نمی دهد.
نونبرگ در جریان مصاحبه با این دو شبکه خبری آمریکایی افزود:'کارتر پیج' (Carter Page) مشاور سابق سیاست خارجی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با روس ها تبانی داشته است.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها