کد خبر: 470465
تاریخ انتشار :

روانبخش: نباید اجازه داد وزیر خارجه فرانسه به کشورمان توهین کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در تجمع طلاب و اساتید انقلابی در اعتراض به سفر تحقیرآمیز وزیر خارجه فرانسه که در گلزار شهدا برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در سال 57 آمریکا و اروپا را از کشورمان و در سال 96 نیز از منطقه بیرون کرد.
وی با بیان اینکه تکیه به خارج استراتژی دولت است، افزود: جای تأسف است که برخی از مسئولین به‌جای تکیه به ملت به بیگانه تکیه زده و به‌جای لبخند به ملت به منتقدان توهین می‌کنند و لبخندهایشان نثار خارجی‌ها می‌شود.
عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: در 5 سال مذاکرات هیچ چیزی عاید کشورمان نشد، فرانسه در برجام نقش پلیس بد را و آمریکا نقش پلیس خوب را بازی کرد اما امروز جایگاه و نقش‌های خود را تغییر دادند.
وی عنوان کرد: وزیر خارجه در برابر رئیس جمهور کشورمان به‌صورت ناشایستی حضور پیدا کرد که بی‌احترامی به کشورمان است، نباید اجازه داد وزیر خارجه فرانسه به کشورمان توهین کند.
عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) تصریح کرد: چرا در برابر توهین‌هایی که علیه کشورمان صورت می‌گیرد اقدامی انجام نمی‌شود، متأسفانه سیستم سیاست خارجی دولت ضعیف‌ترین سیستم وزارت خارجه در دوران انقلاب اسلامی است.
روانبخش با اشاره به لزوم مقابله با نفوذ در کشورمان گفت: صنعت کشورمان نابود شده و متأسفانه هیچ توجهی نمی‌شود و نگاه به خارج مورد توجه است، افرادی که به‌عنوان جاسوس در زمینه محیط زیست دستگیر شدند برنامه‌ریزی داشتند تا کشاورزی کشورمان را نابود کنند.
وی ادامه داد: دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا ضمن اجرای برنامه‌های خود ملت ایران را وابسته کند، نمایندگان مجلس چرا سکوت کردند؟ مردم به شما رأی ندادند که کشور نابود شود.
عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: هر روز با مطرح کردن موضوعات حاشیه‌ای نظیر نقد امام زمان(عج) و امام معصوم(ع) اذهان عمومی را منحرف می‌کنند تا اهداف خود را دنبال کنند.
روانبخش گفت: مقام معظم رهبری تأکید کردند نباید بگذاریم کشور به دوران ارتجاع برگردد، اگر غافل شویم برخی در داخل با همدستی غرب در راستای مقابله با انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان شهدا اقدام می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها