کد خبر: 473675
تاریخ انتشار :

کشمکش در بین رهبران اطلاعاتی و سیاسی اسرائیل / پشیمانی لیبرمن از موافقت با انتشار اطلاعات حمله به رآکتور سوریه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آویدگور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از موافقت با انتشار اطلاعات مربوط به حمله هوایی این رژیم به یکی از راکتورهای هسته‌ای سوریه در سال 2007 ابراز پشیمانی کرد.
به گزارش نامه نیوز اسرائیل رسما اعلام کرد که در حمله‌ای هوایی راکتور هسته‌ای الکیبار در دیرالزور را هدف قرار داده است. بدین ترتیب رژیم صهیونیستی به یک دهه ممنوعیت انتشار گزارش مربوط به این حمله پایان داد.
لیبرمن که در سفری سه روزه در آفریقا به سر می‌برد گفت موج اتهامات متقابل و کشمکشی که روز چهارشنبه در بین رهبران اطلاعاتی و سیاسی اسرائیل دراینخصوص ایجاد شد وی را از انتشار جزئیات این عملیات پشیمان کرد.
وی دراین باره گفت: من متاسفم که اجازه انتشار این مورد را دادم.
لیبرمن ادامه داد: به همه تاکید می‌کنم که مسئولانه رفتار کنند. اعتبار همه چیز در زندگی نیست.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که پس از بازگشت به سرزمین‌های اشغالی در روز جمعه قصد دارد بار دیگر سیاستهای فیلترینگ و سانسور در باره کتابهای نوشته شده توسط مقامات ارشد سابق این رژیم را اعمال کند. ایهود اولمرت، نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی که در سال 2007 مجوز این حمله را صادر کرد قصد انتشار جزئیات مربوط به این حمله را دارد.
لیبرمن همچنین ادعاهای ایهود باراک، وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی که در مصاحبه‌ای با رادیو اسرائیل اعلام کرده بود فضای کابینه در زمان تصمیم گیری برای بمباران راکتور سوریه بسیار عصبی و آشفته بود را رد کرد و مدعی شد فضای اتاق جلسه سرشار از جدیت و حس مسئولیت بود.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها