کد خبر: 477822
تاریخ انتشار :

در گفت و گو با «نامه نیوز» مطرح شد؛

جلسه شبانه حزب اعتدال و توسعه پشت پرده انتخاباتی داشت؟/اعتدالیون به دنبال فتح کرسی های سبز پارلمان یازدهم؟ /سخنگوی حزب: بحثی درباره دیدار روحانی، خاتمی و ناطق نشد /نوبخت و واعظی نمی توانند از کار تشکیلاتی دوری کنند

جلسه شبانه حزب اعتدال و توسعه پشت پرده انتخاباتی داشت؟/اعتدالیون به دنبال فتح کرسی های سبز  پارلمان یازدهم؟ /سخنگوی حزب: بحثی درباره دیدار روحانی، خاتمی و ناطق نشد /نوبخت و واعظی نمی توانند از کار تشکیلاتی دوری کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امید کرمانی ها: شامگاه یکی از آخرین روزهای بهار حزب بی سر و صدای «اعتدال و توسعه» با حضور محمدباقر نوبخت و محمود واعظی و ترکان تشکیل جلسه داد، جلسه ای که علی سبحانی فر سخنگوی حزب از آن به عنوان عیددیدنی یاد می کند اما در فضای رسانه ای به استارت حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات مجلس تعبیر و تحلیل شد. حالا کدام یک از این دو با واقعیت نزدیکی بیشتری دارد، زمان مشخص خواهد کرد.

مشروح گفتگوی نامه نیوز با علی سبحانی فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه را درباره این دیدار شبانه در ادامه بخوانید.

****

حزب اعتدال و توسعه شامگاه یکشنبه 26 فروردین جلسه گذاشت که فقط در حد چند عکس از آن رسانه ای شد، آیا در این جلسه برای تحولات آینده سیاسی و انتخابات مجلس آینده دستورکار خاصی وجود داشت؟

این جلسه بعد از تعطیلات نوروز صرفا دیدار عیدانه شورای راهبردی حزب اعتدال و توسعه با دبیران استان ها و روسای کانون ها بود، بحث و دستورکاری خاصی در جلسه مطرح نشد. البته هر کدام دبیران استانی و روسای کانون ها درباره مسائلی طرح موضوع کردند اما دستورکار یا برنامه ریزی در این زمینه وجود نداشت.

پس جلسه انتخاباتی و برنامه ریزی برای زمینه سازی در این حوزه نبوده است؟

خیر، جلسه عیدانه در ابتدای سال جدید بود.

جلسه شبانه حزب اعتدال و توسعه پشت پرده انتخاباتی داشت؟/اعتدالیون به دنبال فتح کرسی های سبز پارلمان یازدهم؟ /سخنگوی حزب: بحثی درباره دیدار روحانی، خاتمی و ناطق نشد /نوبخت و واعظی نمی توانند از کار تشکیلاتی دوری کنند

آیا درباره دیدار اخیر آقای روحانی با آقایان ناطق نوری، جهانگیری و خاتمی صحبتی شد؟

خیر، بحثی در این زمینه نبود.

چه کسانی از شورای راهبردی حزب در جلسه حضور داشتند؟

آقای نوبخت دبیرکل، آقای واعظی، جنتی، ترکان و من حضور داشتیم.

اما در گمانه زنی های مختلف این نکته محل تأمل است که می گویند «جلسه آنقدر اهمیت داشته که آقای نوبخت به عنوان سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه و آقای واعظی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور» در جلسه حضور داشتند.

اولا این جلسه ساعت 20 تا 22 شب تشکیل شد. آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و آقای واعظی مسئول دفتر رئیس جمهور است اما آنها در حزب نیز جایگاه تشکیلاتی خود را دارند و نمی توانند در زمانی که مسئولیت کلان اجرایی را عهده دار هستند از عوامل حزب دوری کنند. در سئوال آمد که حضور آقای نوبخت و واعظی در جلسه نشانه اهمیت آن بود اما همین که آنها دیداری با اعضای تشکیلات داشته باشند قابل اهمیت است.

سوال این است که چرا عکس سایر جلسات حزب اعتدال و توسعه رسانه ای نمی شود و فقط عکس این جلسه در محافل خبری منتشر شد؟

این دیدار اعضای تشکیلات است که با همدیگر داشتند، حالا کسانی عکس گرفتند یا از مبادی رسمی و غیررسمی عکس گذاشتند دلیل نمی شود چرا عکس گذاشتند.

یعنی انتشار عکس های این جلسه نشانه آنکه اتفاق خاصی افتاده نیست؟

خیر، بحث خاصی در این جلسه طرح موضوع نشده و فقط دیدار انجام شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها