کد خبر: 479182
تاریخ انتشار :

معاون روحانی؛ سومین طرح سوال از رئیس‌جمهور اشکال حقوقی دارد/جلسه بین قوا سازنده و به نفع کشور است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسینعلی امیری درباره پیچیده شدن موضوع سئوال برخی نمایندگان از رئیس جمهور گفت: دو سئوال از حد نصاب خارج شد چون با توضیح نمایندگان رئیس جمهور، برخی امضاکنندگان طرح سئوال قانع شدند و انصراف دادند.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: سومین طرح سئوال از رئیس جمهور ترکیبی از طرح سئوال اول و دوم است که قبلا پاسخ آنها داده شد، بر همین اساس درباره این سئوال استدلال های حقوقی داریم که در مجلس شورای اسلامی آن استدلال ها را مطرح می کنیم چون معتقدیم پاسخ های آن سئوالات داده شده و به لحاظ حقوقی نباید در مجلس قابل طرح باشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سئوال چهارمی هم راجع به مسائل ارزی و بانکی مطرح شده که فعلا و رسما ندیدم. البته بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی متولی مشخص این حوزه هستند.
وی درباره سرنوشت لایحه جامع انتخابات گفت: در کمیسیون سیاسی-دفاعی دولت خیلی مفصل روی این لایحه کارکارشناسی انجام شد و سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری را نیز در ویرایش نهایی لایحه آمد و الان در نوبت طرح در صحن دولت قرار دارد.
امیری در پایان گفت: یک شنبه آینده به میزبانی مجلس جلسه مشترک دولت و مجلس برگزار می شود. در این جلسه رئیس جمهور، معاون اول و اعضای دولت حضور دارد نتیجه جلسه حتما سازنده و به نفع مردم و کشور خواهد بود.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها