کد خبر: 479208
تاریخ انتشار :

عراق تروریست‌ها را در خارج از مرزهاي اين كشور هدف قرار می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دفتر "حیدر العبادی" نخست‌وزیر عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور تروریست‌ها را در خارج از مرزها تعقیب خواهد کرد.
به گزارش نامه نيوز، در این بیانیه، العبادی به فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی عراق هشتاد و هفتمین سالروز تاسیس این نیرو را تبریک گفت.
نخست‌وزیر عراق افزود: نیروی هوایی پشتیبان، یاور و شریکی اصلی در پیروزی علیه تروریسم بود و نقش مهمی در تامین پوشش هوایی برای یگان‌های نظامی ایفا کرد.
وی گفت: نیروی هوایی امروز تروریست‌ها را در خارج از مرزها هدف قرار می‌دهد تا کشور را از شر و نقشه‌های آن‌ها در امان نگاه دارد.
پیش از این "یحیی رسول" سخنگوی مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق گفت: جنگنده‌های اف 16 ارتش عراق، نوزدهم ماه جاری میلادی، (30فروردین) مخفی‌گاه‌های گروه ‌تروریستی داعش در مناطقی واقع در خاک سوریه را هدف قرار دادند.
وی افزود: این حملات هوایی با استناد به اطلاعات دقیقی که نشان دهنده برگزاری نشست‌ها و فعالیت‌های تروریستی داعش در این مناطق بود، انجام شد.
وی همچنین اظهار داشت که در پی این حملات 36 تروریست داعشی کشته شدند که 6 تن از سرکرده‌های داعش به نام‌های ابو اسلام - ابو طارق الحمدانی - ابو مریم العکاوی - ابو حسین - ابو یاسر و ابو جعفر به هلاکت رسیدند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها