کد خبر: 481922
تاریخ انتشار :

حصر زهرا رهنورد رفع شده است؟/میرزایی نکو: بیش از دو ماه است که حکم رفع حصر به رهنورد ابلاغ شده است/ او رعایت حال میرحسین را کرده و در کنارش مانده است/هیچ کس از اهالی پاستور خبر ندارد /مگه خبري شده؟ از حصر خارج شده‌اند؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قاسم میرزایی نکو از رفع حصر خانم زهرا رهنورد همسر مهندس میرحسین موسوی خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، عضو کمیته رفع حصر اظهار داشت: مدت مدیدی است که حکم رفع حصر به خانم رهنورد ابلاغ شده است.
وی افزود: بیش از 2 ماه است، شاید هم از قبل از عید، خانم رهنور آزاد بودند و می توانستند هر جایی از جمله خانه دخترشان بروند.
میرزایی نکو اضافه کرد: با این حال، خانم رهنور مراعات مهندس موسوی را می کردند و کنار ایشان بوده اند. اما در نهایت هر جا بخواهند می توانند بروند.
گفتنی است، اسماعیل دوستی عضو حزب اعتماد ملی نیز دیروز با اشاره به پنجمین دیدار خود با مهدی کروبی که روز پنچ شنبه انجام شده است از روند رو به گشایش حصر خبر داد. وی اطمینان داد که نامه کروبی در روند رفع حصر تاثیری نداشته و عادی شدن رفت و آمد زهرا رهنورد نشانه خوبی است. به گفته او خانم رهنورد این امکان را دارد که آزادانه و بدون محافظ رفت و آمد کند.
روزنامه اعتماد اما برای اطمینان از صحت خبر از اهالی محله پاستور پرس و جو کرد و تحت عنوان «بی خبری در پاستور» نوشته است: تغيير وضعيت حصر خانم رهنورد موضوعي است كه در ماه‌هاي اخير بارها توسط افراد مختلف بيان و از سوي فرزندان وي تكذيب شده است. اين‌بار اما اسماعيل دوستي اطمينان مي‌دهد كه گشايش‌ها حقيقي بوده و حتي امكان رفت و آمدهاي بدون محافظ فراهم شده است. با اين وجود كسي از اهالي پاستور زهرا رهنورد را پياده يا سواره نديده است.
صاحب سوپر ماركت محله پاستور، سوال ما را در اين باره با سوال جواب مي‌دهد «مگه خبري شده؟ از حصر خارج شده‌اند؟» مي‌گويد كه «از قديم مشتري من بوده‌اند اما تازگي‌ها نديدم‌شان. دختر بزرگ مهندس و دامادش را گاهي مي‌بينم. آخرين بار حدود بيست روز قبل بود اما خبري نشده بود.»
اين بيشترين‌ اطلاعاتي است كه از اهالي محل مي‌توان به دست آورد. هر چه به گيت دوم و بن‌بست اختر نزديك مي‌شوي مردم كمتر خانم رهنورد را مي‌شناسند! صاحب خشكشويي در خيابان خورشيد در پاسخ به اين سوال كه تازگي‌ها خانم رهنورد را ديده‌ايد؟ با لبخند مي‌گويد «نه». بلافاصله هم اضافه مي‌كند كه «اصلا نمي‌شناسم‌شان» كمي مكث مي‌كند و دوباره مي‌گويد «به اسم مي‌شناسم اما به چهره نه.»
رهگذرها هم به همين سبك پاسخ مي‌دهند. خانمي كه از گيت دوم خيابان پاستور بيرون آمده و گويي از كارمندان نهاد رياست‌جمهوري است، قابل تامل‌ترين پاسخ را مي‌دهد. «من نديدم». اما وقتي مي‌پرسيم «از كسي شنيده‌اي؟ كسي را مي‌شناسي كه ديده است؟» با خنده مي‌گويد «نه» و مي‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها