کد خبر: 484198
تاریخ انتشار :

حکیمی‌پور :باید اصلاحات را از رفتن به سمت روابط محفلی منع کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران در جلسه جوانان احزاب اصلاح‌طلب اظهار داشت:‌ سیاست، امری مستمر است که لازمه آن صبر و پایداری و عدم خستگی است. مردم ایران با اعتماد به جریان اصلاحات یک فرصت تاریخی را در اختیار این جریان قرار دادند و اگر از این فرصت به درستی استفاده نشود و به این اعتماد به خوبی پاسخ داده نشود شاید این فرصت در آینده نزدیک دیگر پیش نیاید.
به گزارش نامه نیوز، حکیمی‌پور ادامه داد: قریب ٢ سال تا انتخابات مجلس فرصت باقی است و نباید اینگونه باشد گروهی مانند شما که در تمام طول دوره تلاش می کنید و همواره هستید در نهایت عده دیگری بهره مند شوند.
دبیر کل حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه اکنون زمان آن است که گروه شما پرچم گفتگوی درون جریانی را دست بگیرد و نقد و آسیب شناسی درون جریانی را دنبال کنید،‌گفت: با توجه به اینکه بیشترین سرخوردگی و ریزش را در میان جوانان شاهد بوده‌ایم باید بستر سازی لازم برای چرخه جوانگرایی شکل بگیرد و جریان اصلاحات را از رفتن به سمت روابط محفلی منع کرد و این با مطالبه گری و پرسشگری شما میسر است.
وی تأکید کرد: نباید فراموش کرد که باید به دنبال نقد فرایند بود، نه فرد و جوانان باید پرچمدار جریان باشند در غیر این صورت اصلاح طلبان از تحولات اجتماعی عقب می مانند.
همچنین مسئولان سازمان‌ها و شاخه جوانان و نمایندگان جوانان احزاب مجمع نیروهای خط امام، حزب اسلامی کار، حزب اراده ملت ایران، اعتماد ملی، کارگزاران سازندگی، همبستگی، سازمان عدالت و آزادی، مجمع دانش آموختگان، توسعه ملی، ندای ایرانیان در خصوص همکاری های مشترک در راستای تقویت تحزب به بحث و تبادل نظر پرداختند.
جلسه بعدی جوانان احزاب اصلاح طلب در دفتر حزب مردمسالاری برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها