کد خبر: 485185
تاریخ انتشار :

واکنش یک اصولگرا به «جنگ روانی» که حجاریان به‎پا کرد / اظهارات آقای حجاریان نیز فرافکنی است / این روش ها نخ نما شده است / سیاسیون سعی نکنند که مردم را سرکار بگذارند / مردم به حرف‌های حجاریان می‌خندند/ وظیفه شرعی خود می‎دانیم به دولت کمک کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد کریمی‎اصفهانی در واکنش به اظهارات سعید حجاریان که گفته بود جناح راست چهار سناریوی به استعفا رساندن دولت، اجرای طرح عدم کفایت رئیس جمهور، اعمال فشار و پرونده سازی را برای مقابله با روحانی پیگیری می کند، به خبرآنلاین گفت: جناح سیاسی حاکم در قدرت، وقتی به پایان دوره هر رئیس جمهوری می رسد، فرافکنی را شروع می کند. این اظهارات آقای حجاریان نیز فرافکنی است.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: روسای جمهور در ایام انتخابات وعده هایی می دهند اما وقتی جناح حامی می بیند که آن وعده ها تحقق پیدا نکرد، می گردد تا کسی را پیدا کند و همه تقصیرها را به گردن او بیاندازد. در واقع آقای حجاریان می خواهد جناح راست را عامل اجرایی نشدن وعده های دولت آقای روحانی معرفی کند اما این روش ها نخ نما شده است.
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه حجاریان جنگ روانی علیه جریان اصولگرا را زود شروع کرده است، یادآور شد: اصولگرایان براساس رهنمود و تأکیدات رهبر معظم انقلاب وظیفه شرعی و قانونی خود می دانند، هر دولتی را که سرکار باشد همکاری و کمک کنند چراکه موفقیت دستگاه اجرایی، موفقیت نظام است.
وی با بیان اینکه فرافکنی های حجاریان حتی مورد قبول دولت و همه اصلاح طلبان نیست، ادامه داد: در بین اصلاح طلبان نیز خیلی تفاوت دیدگاه وجود دارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره طرح ایده استعفا یا کلیدزدن طرح عدم کفایت رئیس جمهور از جانب برخی عناصر جبهه پایداری در مجلس، اظهار کرد: نظر بخشی از جریان اصولگرا را نباید به حساب کل جریان گذاشت. خیلی جاها تندروهای هر دو جریان سیاسی که عامل تخریب جناح خودشان شدند، مطالبی را می گویند اما حرف های آنها مورد تأیید همه نیروهای آن اردوگاه سیاسی نیست. پایداری بخشی از جریان اصولگرا است که ما درباره آن خیلی حرف داریم. بنابراین موضع پایداری قابل قبول برای کل جامعه اصولگرایی نیست.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه کشور با بحران مدیریت مواجه است و نباید مشغول موضوعات کوچک شود، افزود: آقای حجاریان برای آنکه ذهن جامعه را مشغول مسائل فرعی کند، چنین حرف هایی زده اما مردم کوچه و بازار زرنگ هستند و به این حرف ها می خندند! چرا که اولویت های کشور را می دانند و می خواهند مسئولان و سیاسیون به مسائل اصلی بپردازند. بنابراین سیاسیون سعی نکنند که مردم را سرکار بگذارند. چون مردم عاقل تر از آنی هستند که آنها فکر می کنند.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها