کد خبر: 486149
تاریخ انتشار :

مقتدی صدر به هوادارانش: ای عزیزان! فقط از شما می خواهم که تصویری زیبا از ما خاندان صدر ارایه دهید/در قبال اشغالگری کوتاه نمی‌آییم/تظاهرات درحال حاضر جایز نیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: ای عزیزان.. فقط از شما می خواهم که تصویری زیبا از ما خاندان صدر ارایه دهید.. از شما نمی خواهم که در این مرحله برای حمایت از دولت او به منظور (مقابله با) تهدیدات تظاهرات کنید و هرکسی اینکار را انجام دهد؛ عراق را به سوی جنگ و خشونت سوق خواهد داد. جایی برای تعدی به کشورهای همسایه نیست اما درخصوص اشغالگری، ما از موضع خود در قبال آن تا زمانی که اشغالگر است، دست برنخواهیم داشت.
در سایه وجود سفارت آمریکا در بغداد، شماری از نظامیان آمریکایی در چند پایگاه در مناطق مختلف عراق مستقر هستند.
مقتدی صدر افزود: من همانطور که با چادر سبز خودم وارد الخضراء شدم، امروز نیز در برابر چالش های طائفه ای، انحراف، سیاستمداران فاسد و خرابکاران خواهم ایستاد تا از شیوه و مرام اسلاف دفاع کنم و اهداف را محقق و انسان های شریف را تکریم کنم و جلوی افراد دارای رویکرد طائفه ای را برای صف بندی بگیرم و ثروت نفت را بین مردم به طور منصفانه تقسیم کنم و عراق را از فقر و خشکسالی و دخالت های خارجی و همه طرفها دور کنم زیرا من عراقی هستم و ترسی ندارم.
مقتدی صدر رئیس ائتلاف سائرون در انتخابات پارلمانی اخیر عراق پیروز شد و رایزنی ها با دیگر ائتلاف ها را برای تشکیل فراکسیون و دولت آینده عراق آغاز کرد. وی چهارشنبه بعد از یک سری رایزنی ها با اکثر شخصیت ها و نیروهای سیاسی پیروز در انتخابات به محل اقامت خود در شهر نجف اشرف بازگشت.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها