کد خبر: 486629
تاریخ انتشار :

واکنش به اظهارات پناهیان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه/انصاری راد: شب‌های قدر جای مسائل سیاسی و جناحی نیست/ باعث دودستگی و اختلاف نشوید/ اصولگرایان با تبلیغ سیاست‌های خود از تریبون‌های مذهبی خدمتی به کشور نمی‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین انصاری‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هشدار داد که سخنرانان در شب‌های قدر به مسائل سیاسی و جناحی نپردازند چرا که حاصلی جز تفرقه نخواهد داشت.
او گفت:‌ «هیچ سیاستی برای ماه رمضان و شب‌های قدر که ایام عبادت، روزه گرفتن و توسل به آستان حق است بالاتر از تبلیغ اخلاق و کلیات مسائل اخلاقی، دینی، قرآنی، مذهبی و بیان سیره رسول اکرم و ائمه معصومین نیست.»
انصاری‌راد اضافه کرد: «سخنرانان و وعاظ در ماه رمضان به جای بیان مسائل سیاسی و جناحی باید به بیان سیره رسول اکرم بپردازند.
این نماینده مجلس ششم در پاسخ به این سؤال که بیان مسائل سیاسی در شب‌های قدر چه آسیب‌هایی می‌تواند به همراه داشته باشد گفت: «بیان مسائل سیاسی در شب‌های قدر که مردم برای عبادت می‌آیند باعث ایجاد دودستگی و اختلاف می‌شود.»
انصاری‌راد افزود: «ما در کشور دو جناح سیاسی داریم که در روش اداره کشور با هم اختلاف‌نظر دارند؛ اصولگرایان برای اجرای مسائل داخلی و همچنین مسائل خارجی و بین‌ا‌لملل روش خود را دارند و از آن سو اصلاح‌طلبان نیز روش دیگر. اما در هر دو جناح دلسوزان به فکر منافع مردم و کشور هستند. بنابراین اینکه در سخنرانی‌های شب‌های قدر یک جناح که تریبون‌ها در اختیارش است مسائل جناحی خود را مطرح کند حاصلی جز تفرقه نخواهد داشت.»
منبع: روزنامه اعتماد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها