کد خبر: 488760
تاریخ انتشار :

آیت الله جنتی: آمریکا و اسرائیل در حال سقوط هستند| آیت‌الله جوادی‌آملی: مبارزه با ظلم ۷۰ ساله رژیم صهیونیستی "واجب" است|فرمانده نیروی زمینی ارتش:هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر این رژیم جنایتکار و کودک کش کم می‌شود|سردار وحیدی:مردم فلسطین تا آخر روی حمایت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، آیت الله احمد جنتی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم عنوان کرد: قرآن کریم می فرماید "العاقبه للمتقین" یعنی پایان کار ازآن اهل تقوی است؛ از اول دنیا تا امروز همیشه جنگ حق و باطل و ظالم و مظلوم برقرار بوده است و همواره ظالم نابود و مظلوم پیروز شده است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در حال سقوط هستند؛ همانطور که شمرها رفتند و حسین ها ماندند، شاه رفت، امام ماند، رهبر و مردم مسلمان مملکت ما می مانند و آنها از بین می روند.
وی افزود: همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید " الیس صبح بقریب"؛ امروز، صبح پیروزی انقلاب و اسلام نزدیک است؛ ان شاالله قدس شریف به دست جوانان مسلمان فلسطینی می رسد.
جنتی گفت: این راهپیمایی ها قوت قلب برای مردم فلسطین است؛ اینکه جوانان فلسطینی تا پای جان ایستادگی می کنند از پشتیبانی های انقلاب اسلامی و این راهپیمایی ها است.
همچنین به گزارش تسنیم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شایسته تقدیر بوده و دنیا باید ببیند چطور مسلمانان پیام امام راحل را زنده نگه‌داشته‌اند.
وی اسلام را ستم ناپذیر دانست افزود: با توجه به تفسیر کلام امام علی (ع) مسلمانان باید بدانند ستم و ظلم را تنها خود مردم می‌توانند با آن مبارزه کنند.
استاد برجسته حوزه تصریح کرد: ظلم صهیونیسم به فلسطینیان 70 ساله شده و مبارزه با این ظلم آشکار بر همه مسلمانان واجب است.
وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار وحدت مسلمانان می‌تواند به این ظلم پایان داده و این نظام اسلامی را به صاحب حقیقی آن امام زمان (عج) تحویل دهد.
به گزارش مهر، سراد احمد وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقاومت زنده و پر شور و در مسیر تحقق اهداف پیروز بوده و خواهد بود.
وی افزود: مقاومت پشتیبانان بزرگی در دنیا دارد و ملت ایران از جمله پشتیبانان بزرگ مقامت است. مردم فلسطین تا آخر روی حمایت های ملت ایران حساب باز کرده اند.
رئیس دانشگاه دفاع ملی تاکید کرد: مقاومت امروز در مسیر پیروزی گام ها بزرگی برداشته و رو به جلو است و با توجه به مشکلات متعددی که رژیم صهیو نیستی در داخل با آن مواجه است و همچنین نفرت جهانی که علیه آن شکل گرفته و با توجه به قدرت روز افزون محور مقاومت بی تردید در آینده نه چندان دور شاهد فروپاشی اسراییل هستیم.
همچنین به گزارش میزان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در حاشیه راهپیمایی روز قدس تهران گفت: ما امروز به خیابان‌های شهر آمدیم تا با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.
وی با بیان اینکه روزشمار عمر منحوس رژیم نامشروع صهیونیستی در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش نصب شده است، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر این رژیم جنایتکار و کودک کش کم می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه راهپیمایی گرامیداشت روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران نیز با اشار به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر از بین رفتن رژیم صهیونیستی در ٢٥ سال آینده گفت: ما این بیان آقا را در نیروی زمینی ارتش به صورت یک روز شمار در آورده‌ایم و اعتقاد داریم هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر اسراییل کم می‌شود.
وی گفت: انشا الله با پای کار آمدن همه مسلمانان، رژیم صهیونیستی کمتر از ٢٥ سال آینده از بین خواهد رفت. کمک‌های ما به فلسطین مادی و معنوی است و ما همواره آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها