کد خبر: 491038
تاریخ انتشار :

تخلیه صدها کشته و زخمی نیروهای ائتلاف از طریق دریای سرخ/ انصارالله: متجاوزان دچار عملیات فرسایشی شده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مرکز استقرار مزدوران سعودی در منطقه «الجمارک» و در صحرای «البقع» در منطقه نجران در جنوب عربستان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.
همچنین در نتیجه عملیات نظامی و تک‌تیراندازی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های «تعز» و «الضالع» شماری از نیروهای متجاوز کشته و زخمی شدند.
در همین راستا، یک منبع نظامی یمنی تصریح کرد، نیروهای متجاوز در حال تخلیه اجساد ده‌ها کشته و صدها زخمی خود از طریق دریا در ساحل غربی یمن هستند.
وی با اشاره به این‌که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن راه‌های پشتیبانی نیروهای متجاوز و مزدور رادر مناطق «الفازه»، «الجاح» و «المجیلیس» محاصره و قطع کرده‌اند، افزود این امر موجب آشفتگی نیروهای ائتلاف شده است.
همزمان، شبکه تلویزیونی «العالم» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که معاون ستاد نیروهای امارات و گروهی از افسران ارشد امارات و عربستان سعودی در الحدیده کشته شدند.
از سوی دیگر، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «انصارالله» اعلام کرد، جنگنده‌ها، ناوها و زره‌پوش‌های متجاوزان هیچ دستاوردی برای متجاوزان نداشته و آنها دچار عملیات فرسایشی شده‌اند.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها