کد خبر: 492689
تاریخ انتشار :

آخرین خبرها از وضعیت اعتراضات در بازار تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، دراین میان برخی افراد با سوء استفاده از فضای موجود ضمن سردادن شعارهایی قصد ایجاد تنش، درگیری و همچنین تخریب اموال عمومی و شخصی را داشتند که نیروهای انتظامی با اقدامی بموقع از آن ممانعت کردند.
پلیس برای برخورد با این افراد و پراکنده کردن آنها که با ایجاد سر و صدا و درگیری اقدام به سنگ پرانی علیه ماموران می کردند، در لحظاتی مجبور به استفاده از گازاشک آور شد.
درزمان حاضر و با توجه به اقدام بموقع و موثر نیروهای پلیس، تجمع پایان یافته و شرایط عادی برای تردد و فعالیت شهروندان در محدوده میدان بهارستان حاکم است.
به گزارش ایرنا، برخی کسبه بازار تهران امروز در اعتراض به برخی مسائل صنفی مغازه های خود را بسته و با تجمع مقابل مغازه ها خواهان رسیدگی به وضعیت صنفی خود هستند.
تجمع این افراد به شکل پراکنده و آرام بود.
درهمین ارتباط، «علی فاضلی» رئیس اتاق اصناف ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا رخدادهای اخیر بازار تهران را «سازمان یافته» دانست و گفت: دست های پیدا و پنهانی به دنبال بر هم زدن بازار هستند و سرچشمه این حرکت ها در خارج از بازار است.
فاضلی افزود: تجمع های صنفی حق اصناف و بازار است و اصناف می توانند چنین تجمع هایی در قالب اتحادیه ها و با اخذ مجوزهای قانونی برای تامین مطالبات صنفی خود برگزار کنند.
وی اظهارداشت: آنچه دیروز بعداز ظهر و امروز صبح در بازار تهران اتفاق افتاده، متفاوت از این روند است؛ عده ای خاص وارد بازار می شوند و در اصل به بازار حمله می کنند، می خواهند بازار را تحریک کنند تا بازار تعطیل شود.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها