کد خبر: 493795
تاریخ انتشار :

توصیه آیت‌الله جنتی به مسئولان ؛ از توده مردم فاصله نگیرید / برخی مسئولان با کنارگذاشتن ساده زیستی به نظام ضربه می زنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با انتقاد از کم رنگ شدن روحیه‌ی انقلابی در برخی مسئولان تصریح کرد: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب متأسفانه در بین برخی مسئولان روحیه و زندگی اشرافی دیده می‌شود. همین موضوع اسباب تزلزل ایمان و عقیده‌ی مردم را فراهم می‌کند.
به گزارش نامه نیوز، وی با توصیه‌ی به آن دسته از مسئولانی که با کنار گذاشتن خلق و خوی ساده زیستی اوائل انقلاب، در حال ضربه زدن به نظام و نوع نگاه مردم به انقلاب هستند، گفت: من به این دسته از افراد سفارش می‌کنم که از توده مردم فاصله نگیرند و خود را تافته‌ی جدابافته از ملت ندانند چرا که این پست و مقام‌ها دوامی ندارد و آنچه می‌ماند اخلاص و روحیه‌ی انقلابی است از همین رو به فکر طبقه‌ی ضعیف باشند و برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.
آیت‌الله جنتی با هشدار به این افراد، افزود: این اشخاص یک فکر چاره‌ای به حال خودشان کنند. بدانند مردم، وضع اشرافی، ثروت و اندوخته‌شان را می‌بینند و از آن مطلع هستند. این افراد باید بدانند با این روش، چگونه با افکار مردم بازی می‌کنند. وضع مردم را ببینند، به داخل مردم بروند و احوالی از آنها بپرسند.
دبیر شورای نگهبان در ادامه نیروهای انقلابی و مؤمن را نیز مورد خطاب قرار داده و اظهار داشت: سفارش دیگرم به بچه‌های انقلابی و حزب‌اللهی است که گاهی می‌شنوم از اینگونه رفتارهای اشرافی دلزده می‌شوند و احساس دلسردی می‌کنند. به این جوانان عزیزِ انقلابی می‌گویم، طرف شما خداست. شما برای خدا کار کرده‌اید و خدا هم به شما قلب و ایمان پاک و روحیه انقلابی و اسلامی داده است. الان هم در برابر خدا وظیفه دارید. حالا دیگران می‌خواهند به وظیفه شان عمل کنند یا نه. ما که تابع جو و فضا نیستیم که ببینیم دیگران چه می‌کنند که ما هم همان را انجام دهیم.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها