کد خبر: 494234
تاریخ انتشار :

از شایعه تا واقعیت

تلاش برای تطهیر «نیلی» با حربه استعفا/ تئوریسین اقتصادی دولت در جلسات حضور پیدا می‌کند+عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، شایعه تا واقعیت: طی روزهای اخیر و بس‌ثباتی قیمت ارز و طلا مطالبی درباره استعفای مشاور اقتصادی رئیس جمهور در فضای مجازی منتشر شده است.

شب گذشته محسن جلال‌پور رئیس سابق اتاق بازرگانی در توئیترش مدعی شد که مسعود نیلی 10 ماه است که از سمت خود استعفا داده و در جلسات دولتی شرکت نمی‌کند.

جلال‌پور نوشت: «امروز به واسطه یکی از دوستان دولت باخبر شدم دکتر #مسعود_نیلی بیش از ١٠ ماه است که استعفا کرده‌ و از ابتدای امسال در هیچ نشست دولتی شرکت نکرده‌‌است. درچند هفته گذشته بارها می‌خواستم نظرشان را درباره سیاست‌گذاری‌های ارزی بدانم. امروز بدون آن‌که با ایشان تماس بگیرم پاسخم را یافتم.»

پس از مطرح شدن این شایعه از سوی این عضو سابق اتاق بازرگانی، بسیاری از کاربران فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی نیز این مطلب را باز نشر دادند.

اما تصاویری از جلسات اقتصادی دولت وجود دارد که نشان می‌دهد مسعود نیلی در این جلسات حضور دارد. تصویر زیر حضور نیلی در جلسه ستاد اقتصادی دولت در ۲۳فروردین ماه را نشان می‌دهد .(تصاویر بیشتر در سایت ریاست جمهوری موجود است.)

۲۷ فروردین ماه هم جلسه بررسی مسائل اقتصادی کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در مقر ریاست جمهوری برگزار شد که نیلی در تصاویر دیده می‌شود.

حتی مسعود نیلی به عنوان یکی از سخنرانان بیست‌وهشتمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی در این مراسم حضور پیدا کرد و سخنرانی داشته است.

به نظر می‌رسد با توجه به نتایج مخرب سیاست های پیشنهادی مخرب مسعود نیلی برای اقتصاد ایران، وی همانند اوایل دهه هفتاد مجددا از صحنه اصلی مدیریت اقتصادی رانده شده تا پس از مساعد شدن وضعیت اقتصادی، مجددا به عرصه سیاست‌گذاری کشور بازگردد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها