کد خبر: 494925
تاریخ انتشار :

انصاری راد: از جایگزینی عبدالله نوری و عارف استقبال می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب سازندگی که چندی پیش به دلیل امضای نامه‌ای درباره مذاکره با ترامپ سر زبان‌ها افتاده بود در تیر ماه سال گذشته گفت‌وگوی جنجالی صورت داد و گفت عبدالله نوری می تواند جایگزین خوبی به جای محمدرضا عارف در مدیریت اصلاح طلبان باشد.
به گزارش نامه نیوز، وی در همین رابطه معتقد بود که عبدالله نوری شخصیتی توانا در حل مسائل سیاسی، صالح با سوابق مثبت است که می‌تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی عارف باشد.
حسین انصاریان‌راد که سابقه نمایندگی مجلس در دور ششم را نیز در کارنامه دارد در این رابطه گفت: ما از جایگزینی عبدالله نوری به جای محمدرضا عارف بسیار استقبال می‌کنیم و به فال نیک می‌گیریم.
وی تاکید کرد:‌مطمئنم ریاست آقای نوری تغییرات اساسی در شرایط اصلاحات ایجاد و موجب پیشرفت اصلاحات می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید یک اصلاح ساختاری و واقعی در مدیریت اصلاح‌طلبان ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد:آقای عبدالله نوری با مدیریتش در اصلاحات می‌تواند عیب‌ها را رفع کند.
وی در عین حال این سؤال را بی‌جواب گذاشت که آیا تغییر محمدرضا عارف در مدیریت اصلاحات و جایگزینی نوری به جای وی به دلیل مدیریت ضعیف عارف بوده است یا خیر.
بر اساس این گزارش، سعید زیباکلام نیز دیروز جایگزینی عبدالله نوری به جای عارف در مدیریت اصلاح طلبان یک قدم رو به جلو عنوان کرد اما حق‌شناس در عین حال تاکید کرد مدیریت آقای عارف در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان حتی یک نکته ابهامی نداشته که به دنبال تغییر وی باشیم. بنابراین واکنش‌های مثبت و منفی به جایگزینی عبدالله نوری به جای عارف در مدیریت اصلاح‌طلبان همچنان وجود دارد و باید دید که اصلاح‌طلبان عارف را کنار می‌گذارند یا خیر.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها