کد خبر: 495116
تاریخ انتشار :

کرباسچی : خیلی افراد در دولت باید تغییر کنند/ عمده‌ترین مشکل دولت به کار نگرفتن نیروهای جوان است/ افرادی باید مسئولیت بپذیرند که توان فکری و جسمی تصمیم گیری داشته باشند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غلامحسین کرباسچی، در واکنش به اخبار ضدونقیض درباره درخواست کارگزاران از دولت و رئیس جمهوری مبنی بر ترمیم کابینه، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم کارگزاران جلسه یا گفت و گویی با دولت یا نزدیکان رئیس جمهوری در این باره نداشته است اما ممکن است افراد شخصا اظهارنظرهایی در این باره مطرح کرده باشند.
به گزارش نامه نیوز، وی در پاسخ به اینکه به نظر شما ترمیم لازم است یا نه، گفت: به نظر من خیلی از افراد در دولت باید تغییر کنند و این موضوع را از ابتدای این دولت و دولت یازدهم نیز مطرح کرده بودم.
دبیرکل حزب کارگزاران در همین راستا افزود: عمده ترین مشکل دولت این است که نیروهای جوان و به روز که جرات تصمیم گیری را داشته باشند، کمیاب هستند و متوسط سنی نیروهای دولت 60 سال است.
کرباسچی درباره پیش بینی اینکه آیا این تغییرات انجام می شود یا خیر گفت: البته این تشخیص و سلیقه فردی اشخاص است و قطعا آقای روحانی برای آن استدلال های لازم را نیز دارند. قطعا انتخاب هر گزینه معضلاتی را به همراه خواهد داشت اما در شرایط فعلی کشور باید افرادی مسئولیت بپذیرند و توان فکری و جسمی برای تصمیم گیری های بزرگ در کشور را داشته باشند.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها