کد خبر: 497405
تاریخ انتشار :

غلامرضا انصاری:برخوردهایی که با روحانی می‌شود، در راستای منافع ملی نیست/ هم‌صدایی در داخل با رادیکال‌های خارجی بزرگترین ضربه به امنیت ملی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، غلامرضا انصاری، عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی درباره وضعیتی که کشور با خروج آمریکا دارد و خطراتی که به‌واسطه برجام کشور را تهدید می‌کند، گفت: معتقدم همبستگی ملی شرط توفیق مقابله با بحرانی است که امریکا برای ما به وجود آورده است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره مباحثی که به همدلی و وحدت رد کشور کمک می‌کند، گفت: آشتی ملی،‌ رفع محدودیت‌هایی که بعد از سال 88 رخ داده است، اجازه کنش سیاسی به کنشگران سیاسی در چارچوب قانون اساسی و اعتماد و اطمینان به همه نیروهای داخل نظام می‌تواند یک بستر امید و نشاط و انگیزش را به وجود آورد.
انصاری در ادامه افزود: به هر میزان که بتوانیم در بستر عمومی جلب اعتماد و مشارکت شهروندان را به وجود آوریم، قطع به یقین می‌توانیم درباره تلاطم‌ها و اتفاقات بین‌المللی با جدیت و با استفاده از توان حداکثری همه نخبگان و کنشگران علمی، سیاسی، اقتصادی و ... خود گام‌های موثری برداریم.
این عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی درباره رفتارهایی که در این شرایط از طرف مخالفان دولت نسبت به رئیس‌جمهوری و دولت اعمال می‌شود بیان کرد: قطعاً این حرکات و برخوردهایی که با آقای روحانی و دولت می‌شود، در راستای منافع و امنیت ملی نیست.
عضو چهارمین دوره شورای‌شهر تهران با بیان اینکه برجام زیر نظر مستقیم شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری انجام شده است و تمامی اقدامات بعدی هم در همین شکل ادامه خواهد یافت، تاکید کرد: بنابراین زمانی که می‌بینیم دشمنان ما به توانمندی گروه مذاکره‌کننده و نحوه به نتیجه رساندن برجام از طرف آن‌ها اذعان می‌کنند و خود را متضرر می‌بینند، جای تأسف دارد که برخی احزاب و گروه‌های داخلی هم با آن‌ها در همان مسیر هم‌صدایی دارند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اهمیت حفظ برجام در کشور عنوان کرد: امروز نومحافظه‌کاران و رادیکال‌های امریکا از به هم زدن برجام خوشحال هستند، مسئولان رژیم صهیونیستی از خروج امریکا از برجام خوشحال هستند و هم‌صدایی در داخل کشور با عناصر جنگ‌طلب، غیرمنطقی و رادیکال خارجی بزرگ‌ترین ضربه به امنیت ملی و منافع ملی مردم و کشور به‌حساب می‌آید.
او با تاکید بر خطراتی که کشور را تهدید می‌کند و نیاز به اجماع و وحدت داخلی گفت: فکر می‌کنم که مبارزه با رادیکالیسم غیرمنطقی و ایجاد فضای امن و آرامش در بستر داخلی مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهیم. تنش‌های داخلی اثر به مراتب بیشتر و خطرناک‌تری از تنش‌های بیرونی و بین‌المللی دارد.
انصاری در ادامه با بیان این موضوع که حمایت مردمی لازمه ادامه حیات نظام است، تاکید کرد: برای ما بعد از خداوند تنها نقطه اتکا مردم هستند و بنابراین باید همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی سرمایه اصلی نظام را که حفظ مردم است به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.
منبع:اعتماد آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها