کد خبر: 499798
تاریخ انتشار :

مدیران بازنشسته «شهرداری تهران »چه کسانی خواهند بود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز محمد سالاریعضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ۳ روز پیش فهرست این اسامی به رئیس شورا ارسال شد و وی نیز اسامی را برای تمامی اعضای شورای شهر فرستاده است.
وی خاطرنشان کرد: اسامی مذکور شامل تمام مدیرانی که سال‌های خدمت آن‌ها نیز پر شده است و باید به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد چرا که برخی از اسامی مطرح شده در فهرست مذکور مشمول استثنا‌های مصوبه مجلس هستند.
محمدعلی افشانی گفت:پس از تصویب مصوبه مجلس در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان، لیست مدیران بازنشسته شهرداری تهیه شده است.به گفته وی، مصوبه مذکور از روز یکشنبه (۷ مرداد) در شهرداری درحال اجراست. مصوبه مجلس در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان در صورت تایید شورای نگهبان اجرایی می‌شود.
*اولویت جایگزینی با نیرو‌های متخصص و جوان باشد
حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیش از این گفته بود که باید اولویت جایگزینی با نیرو‌های متخصص و جوان شهرداری باشد.
به گفته وی، با توجه به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و اعلام شهردار تهران مبنی بر اجرای این قانون در شهرداری، برخی مدیران شهرداری که بعضا کارنامه خوبی نیز داشته‌اند در راستای فرصت دادن به جوانان در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان پیش قدم شده و استعفا دهند که این اقدام مبارکی است.
نظری تاکید می‌کند که باید اولویت جایگزینی در استفاده از نیرو‌های درون شهرداری باشد و البته جذب نیروی توانمند و متخصص از خارج از مجموعه نیز بلامانع است.
منبع:ایرنا
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها