کد خبر: 503297
تاریخ انتشار :

طالبان دخالت در حملات امروز کابل را رد کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طالبان دخالت در حملات امروز کابل را رد کرد« ذبیح الله مجاهد »یکی از سخنگویان طالبان در صفحه اجتماعی خود حملات امروز را بی ارتباط با این گروه خواند.
به گزارش نامه نیوز، حدود 30 دقیقه بعد از ساعت 9 امروز همزمان با خاتمه آیین نماز عید قربان در محوطه ارگ ریاست جمهوری افغانستان در کابل مهاجمانی که هویت شان همچنان ناشناخته مانده است در یک خودروی باربری، اقدام به شلیک راکت به سوی منطقه سبز امنیتی شهر که ارگ هم در آن قرار دارد ، کردند.« ذبیح الله مجاهد »یکی از سخنگویان طالبان در صفحه اجتماعی خود حملات امروز را بی ارتباط با این گروه خواند.
حدود 30 دقیقه بعد از ساعت 9 امروز همزمان با خاتمه آیین نماز عید قربان در محوطه ارگ ریاست جمهوری افغانستان در کابل مهاجمانی که هویت شان همچنان ناشناخته مانده است در یک خودروی باربری، اقدام به شلیک راکت به سوی منطقه سبز امنیتی شهر که ارگ هم در آن قرار دارد ، کردند.
ارقام در مورد راکت‌های شلیک‌ شده واحد نیست و از پنج تا بیش از 10 مورد گزارش شده است و مقامات رسمی در این باره عدد قطعی اعلام نکرده اند.
سخنگوی پلیس کابل تعداد راکت‌های شلیک شده را سه مورد اعلام کرده است ، اما شاهدان عینی و برخی خبرنگاران از جمله خبرنگار خبرگزاری صدای افغان ، تعداد راکت‌های شلیک شده را بیش از 10 گلوله برشمرده اند.
مهاجمان را پلیس کابل دو تن اعلام کرد که هر دو در درگیری دوساعته بعد از قرار گرفتن در محاصره نیروهای دولتی در محلی واقع در پشت مسجد عیدگاه شهرکابل کشته شدند.
دولت افغانستان پیشنهاد آتش بس سه ماهه ای را از دیروز تا میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) به گروه طالبان داد که مشروط به قبول و پایبندی طالبان به آن بود ولی این پیشنهاد از سوی طالبان پذیرفته نشده است

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها