کد خبر: 505847
تاریخ انتشار :

اژه ای: مذاکره با آمریکا همان تسلیم است/از بی بی سی و صدای آمریکا توقعی نیست اما مزدوران خائن آدرس غلط می‌دهند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران در مصلی امام خمینی (ره) درباره برخورد با «مفسدان اقتصادی» اظهار داشت: امروز ما با مشکلات بزرگ اقتصادی مواجهه هستیم و مردم با مشکلات سنگین معیشتی و اقتصادی مواجهه هستند.
معاون اول قوه قضاییه با بیان این ککه باید دید علت یا علل این مشکلات چیست، افزود: آیا این مشکلات یک علت یا علل مختلف دارد و راه حل و راهکارهای رفع این مشکلات چیست.
وی ادامه داد: یکی از علل مشکلات اقتصادی امروز کشور تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانان آن است که سالیان سال است که بر ملت ایران تحمیل شده است و در سال های اخیر نیز این تحریم ها تشدید شده است.
اهم اظهارات اژه ای به شرح زیر است:
*۳۴۹۳ میلیارد تومان در پرونده اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی فقط از متهم ردیف اول به بیت المال برگشت
*یکی از مشکلات اقتصادی امروز ما از تحریم‌های ظالمانه آمریکا وهمپیمانان اوست که سالیان سال بر ماتحمیل شده است. علت دیگر مشکلات سوء تدبیر، سوء مدیریت، کم کاری وبی انگیزگی بعضی مدیران و عدم اعتماد به نفس در بین بعضی مدیران است.
*امروز برخی آدرس غلط می‌دهند هم در مورد درد هم در مورد درمان، چه کسانی این حرف را می‌زنند؟ از بی بی سی و صدای آمریکا توقعی نیست اما بعضی قلم به دستان مزدور و خائن، بعضی تریبون‌های خائن یا مزدور آدرس غلط می‌دهند.
*می‌گویند یک راه بیشتر وجود ندارد، در برابر امریکا تسلیم شوید، مذاکره با آمریکا همان تسلیم است.
*بعضی پرونده ها را می گویند خوردند و بردند، در پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی، زمانی که آن فرد دستگیر شد ۲ هزار ۸۵۰ میلیارد بدهی داشت که کل این مبلغ به بیت المال برگشت و از شخص ایشان ۶۴۳ میلیارد جزای نقدی گرفته شد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها