کد خبر: 506173
تاریخ انتشار :

علوی: حراست از مرزهای اعتقادی مهمتر از مرزهای فیزیکی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام دکترسید محمود علوی در همایش معنوی مذهبی طلایه داران تبلیغ در چهل سال بصیرت عاشورایی در گرگان گفت : امروز دشمن در حوزه های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است و به عناوین مختلف مردم را تهدید می‌کند که یکی از آن ها باور مردم است که سبب می شود پاسداری و حراست از مرزهای اعتقادی مردم ، اهمیت بیشتری نسبت به حراست از مرزهای فیزیکی پیدا کند.
وی افزود : توفیق تبلیغ معارف الهی و احکام شرع مقدس اسلام و هدایت افراد به سمت مسیر الهی توفیقی است که نشانه حق الهی برای انسان است و مبلغان از این توفیق بهره مندند.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: علما و روحانیون سنگربانان و مرزبانان مرزهای اعتقادی مردم هستند و هر چه از اقیانوس پرگوهر معارف اهل بیت (علیهم السلام) برای مردم صحبت کنیم نتیجه بهتری می گیریم .
وی هم چنین به تقویت بنیه دینی و فرهنگی اشاره کرد و افزود : اگر ما مجهز به معارف اهل بیت (علیهم السلام ) نباشیم در مصاف فرهنگی با دشمنان کم می آوریم و آن چه ما را توانمند می کندمعارف اهل بیت (علیهم السلام ) است .
علوی به مبلغان گفت : تبلغ باید همراه با محبت باشد و اخلاق باید سرلوحه کارقرار گیرد و آن چه مردم را به دین نزدیک می کند محبت ،خوشرویی و خوشرفتاری است .
شایان ذکر است وزیر اطلاعات امروز با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان نیز دیدار کرد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها