کد خبر: 506873
تاریخ انتشار :

صدیقی:باید با گردن کلفت‌‌‌ها درافتاد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه اول نمازجمعه این هفته تهران درخصوص قیام امام حسین (ع) گفت: قیام امام حسین (ع) به این علت بود که این حکومت‌‌‌ها هستند که هویت‌‌‌ها را عوض می‌‌‌کنند. باید با گردن کلفت‌‌‌ها درافتاد، باید با آنها برخورد کرد، بر سر آنها فریاد زد، بقیه هم متعاقب آن درست می‌‌‌شود. مردم از مسئولان یاد می‌‌‌‌گیرند، اگر مسئول غیرتی بود جامعه هم اینطور می‌‌‌شود اگر مسئول نسبت به مشکلات و فساد واکنش جدی داشت،‌ مردم هم اینطور می‌‌شوند و بر عکس این نیز صادق است.
وی ادامه داد: سالار شهیدان قیامش هدایت شده بود و قیامش اساسی بود، شخصی نبود. حسین (ع) قانون است، راز مبارزه با ظلم و فساد است. حسین (ع) سنگر زمین‌‌خورده‌‌‌ها است. هر کسی به این سنگر پناه بیاورد، نجات پیدا می‌‌کند.
مشاور رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه چهل سال است مردم ما با رهبری عاشق شهادت، رهبری می‌‌‌‌شوند، اظهار داشت: آنها از قدرتی هراس نداشتند. همیشه با اقتدار به میدان آمدند. آنها را به انفعال کشاندند و خط انقلابی رو به پیش بوده است. عزتی که پیدا کردیم و خدمات پزشکی و قدرت نظامی که اوایل انقلاب محتاج پزشکان بنگلادشی بودیم. در نانو، سلول‌‌‌های بنیادی، موشک و ماهواره در جای جای کشور رشد می‌‌‌‌بینیم.
صدیقی افزود: حالا چند روزی مشکلات اقتصادی پیش آمده اما مردمی که هشت سال جنگ دیده بر این مشکلات فائق خواهند آمد اما راه و رمزش مسیر شهدا، رزمندگان و مسیر جانبازان است که از خط امام حسین (ع) آموزش دیده‌اند. اراده بر اسلحه پیروز است. اراده از آن توکل و ایمان و توسل است. آدمی که بی‌‌اراده است در برابر گناه و شرور می‌‌بازند. پیروزی در گرو شهادت است.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها